درون گران ترین هتل دنیا چه می گذرد؟

به گزارش مجله آزمون اول، لذت بزرگی است اگر در گران ترین هتل دنیا اقامت داشته باشید اما آیا از هزینه پرداختی بابت 1 شب اقامت در این هتل با خبر هستید؟ آیا می دانید این هتل در کدام کشور و در کدام شهر از آن قرار گرفته است؟ اصلاً آیا این هتل ارزش هزینه کردن دارد؟! در خبرنگاران قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم و شما را با گران ترین هتل دنیا آشنا کنیم. همانطور که می دانید انتخاب دقیق یک هتل با توجه به ویژگی های فردی یکی از مهمترین نکاتی است که در سفر کردن و رزرو هتل خارجی و داخلی باید به آن دقت کرد. اگر هتل رزرو شده به وسیله شده با ویژگی های سفر شما همخوانی نداشته باشید موجب ناراحتی در طول سفر خواهد شد. در ادامه مطالب وبلاگ خبرنگاران با هتلی شما را آشنا خواهیم کرد که افراد بسیار پولدار از آن استفاده می نمایند.

درون گران ترین هتل دنیا چه می گذرد؟

گران ترین هتل دنیا

آمریکا کشوری است که در ساخت و سازهای مدرن و خاص معروفیت دارد و زبانزد خاص و عام است. هتلی که قصد معرفی آن را داریم در شهر لاس وگاس است و در واقع افرادی که به راحتی می توانند بلیط هواپیما به این مقصد خریداری نمایند اگر از پس هزینه آن برآیند میتوانند این هتل را رزرو نمایند.

هتل Empathy Suite

برای افرادی که کنجکاو هستند درباره هزینه اقامت در این هتل بدانند باید بگوییم برای هر شب اقامت در این هتل باید 100.000 هزار دلار پرداخت نمایید. این هتل سوپر لوکس در یکی از ثروتمندین ترین بخش های آمریکا یعنی لاس وگاس واقع شده است و با داشتن 1200 اتاق میزبان ثروتمندان دنیا است که برای خوشگذرانی لاس وگاس را انتخاب نموده اند و هزینه برای آنها مهم نیست.

این هتل از نوامبر سال 2001 افتتاح شد و هر چیزی که لازم باشد در این هتل برای مهمانان فراهم شده است. اتاق ها بسیار بزرگ هستند و در واقع سوئیت هایی هستند که مانند خانه های افراد سر شناس و مطرح دنیا بسیار لوکس و راحت میباشد.

Empathy Suite مانند یک جزیره میماند که می توانید روزها بدون خارج شدن از آن سرگرم باشید و در دنیای آن غرق لذت شوید. البته این شما هستید که تصمیم می گیرید این هتل ارزش اقامت با این هزینه را دارد یا خیر؟

جالب است بدانید با توجه به قیمتی که دارد آن را فقط می توانید به وسیله سایت رسمی این هتل رزرو کنید و اگر قصد رزرو هتل خارجی دیگری را داشتید خبرنگاران در تمام نقاط دنیا پیشنهادهای شگفت انگیزی برای شما دارد تا از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 36897

به "درون گران ترین هتل دنیا چه می گذرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درون گران ترین هتل دنیا چه می گذرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید