دشان: امیدوارم انتظار طولانی یوونتوس برای قهرمانی در اروپا به سرانجام برسد

به گزارش مجله آزمون اول، ستاره فرانسوی پیشین تیم فوتبال یوونتوس ابراز امیدواری کرد که بیش از دو دهه انتظار بانوی پیر برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در این فصل به سرانجام برسد.

دشان: امیدوارم انتظار طولانی یوونتوس برای قهرمانی در اروپا به سرانجام برسد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، دیدیه دشان ابراز امیدواری کرد که تیم سابقش یوونتوس در این فصل بتواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا گردد.

آخرین باری که یووه قهرمان اروپا شد، سال 1996 بود که در آن موقع دشان هنوز برای این تیم بازی می کرد. از آن سال یوونتوس چند بار دیگر به فینال این رقابت ها رسیده که آخرین آن سال 2017 بوده اما هرگز پیروز به کسب مقام قهرمانی نشد.

دشان که برای شرکت در مراسم گلوب ساکر اواردز به شهر دبی سفر نموده است، گفت: یوونتوس مانند هفت یا هشت تیم دیگر لیگ قهرمانان را به امید قهرمانی شروع می نماید. اینکه یوونتوس قهرمانی در اروپا را برای خودش به عنوان یک هدف تعریف کند، کاملاً طبیعی است اما فقط یک تیم در هر فصل می تواند قهرمان گردد. یوونتوس سال ها چنین هدفی داشته است و من امیدوارم که سال جاری به هدفش برسد. این تیم کیفیت لازم را دارد اما تیم های قدرتمند دیگری هم هستند که می توانند قهرمان شوند. باید دید چه می گردد.

کریستیانو رونالدو، مهاجم یوونتوس در فینال یورو 2016 به پرتغالی که با شکست فرانسه تحت راهنمایی دشان قهرمان شد، یاری های فراوانی کرد.

دشان در تمجید از بازیکن 34 ساله بیانکونری گفت: او قهرمان بزرگی است که می تواند سال ها در سطحی بالا بازی کند. او برای قهرمانی و گلزنی عطش فراوانی دارد. رونالدو واقعاً بازیکنی حرفه ای است، یک بازیکن تأثیرگذار. شاید به اندازه 4 یا 5 سال پیش دوندگی نداشته باشد اما حرکاتش مفیدتر است. زمانی که شما بازیکنی مانند رونالدو در تیم تان دارید، می دانید که در هر مقطعی از بازی می توانید روی یاری او حساب کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4878

به "دشان: امیدوارم انتظار طولانی یوونتوس برای قهرمانی در اروپا به سرانجام برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشان: امیدوارم انتظار طولانی یوونتوس برای قهرمانی در اروپا به سرانجام برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید