دومین شکست مس کرمان در هندبال باشگاه های آسیا

به گزارش مجله آزمون اول، تیم مس کرمان در آخرین بازی خود در مسابقات هندبال جام باشگاه های مردان آسیا مقابل نماینده قطر مغلوب شد.

دومین شکست مس کرمان در هندبال باشگاه های آسیا

به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز از مرحله گروهی مسابقات هندبال جام باشگاه های مردان آسیا تیم مس کرمان مقابل الدحیل قطر نهاده شد که این بازی با نتیجه 29 بر 33 به سود نماینده قطر به انتها رسید. تیم مس با این شکست از صعود به جمع چهار تیم نخست بازماند و باید برای مقام پنجم و ششم مسابقه دهد.

شاگردان صادقی نیمه نخست این بازی را با نتیجه 16 بر 13 به سود خود انتها دادند. افشین صادقی بهترین بازیکن این ملاقات انتخاب شد. او پیش از این نیز به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده بود.

مس کرمان در 5 بازی خود در مرحله گروهی این مسابقات مقابل القطن یمن، الوحده عربستان و اوزبک ازبکستان به رجحان و مقابل الکویت و الدحیل بازنده شد و با 6 امتیاز در رده سوم گروه B ایستاد.

تیم مس کرمان با ترکیب امید سرپوشی، ابوالفضل لطفی، سعید برهانی، امین کاظمی، وحید صادق شاه نشین، افشین صادقی، امیرحسین پسندی پور، حسین رحمتی، مسلم علی زلفی، محمدمهدی بهنام نیا، احسان ابویی، حسین جهانی، جلال کیانی، عارف طایی، یونس آثاری، سلامان بربط، مهدی بیجاری، شهاب صادق زاده در این مسابقات حضور دارد و حمید صادقی به عنوان سرمربی، محسن اخگر مدیر فنی، فرید علیمرادی و دانیال امینایی مربی، علی ایرانمنش به عنوان بدنساز این تیم را راهنمایی می نمایند.

شکست شاملی مقابل یاران برخورداری

در دیگر بازی این روز تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز مقابل تیم العربی قطر که دروازه بان تیم ملی هندبال ایران سعید برخورداری را به خدمت دارد با حساب 25 بر 30 بازنده شد.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در هر 4 ملاقات خود در مرحله گروهی مسابقات بازنده شد و با صفر امتیاز در رده پنجم گروهش ایستاد.

تیم شهید شاملی با ترکیب مجتبی حیدرپور، محمد صفری، محمد ایوبی، مهران رهنما، کاظم آدینه پورزاده، رضا شجاعی، محمدرضا اوره ای، بهشاد فاتحی، محمد قاسمی، فرزاد رستمی، علی کوه زاد، علی رحیمی و یونس بدیعی و سرمربیگری مهدی آزاد منجیری در این مسابقات حاضر شده است.

رده بندی تیم های گروه A تا به امروز:

العربی قطر 8 امتیاز 4 بازی

النجمه بحرین 4 امتیاز 3 بازی

المظهر عربستان 4 امتیاز 4 بازی

السالمیه کویت 2 امتیاز 3 بازی

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون صفر امتیاز 4 بازی

رده بندی تیم های گروه B تا به امروز:

الدحیل قطر 10 امتیاز 5 بازی

الکویت کویت 8 امتیاز 5 بازی

مس کرمان ایران 6 امتیاز 5 بازی

الوحده عربستان 2 امتیاز 4 بازی

اوزبک ازبکستان 2 امتیاز 4 بازی

القطن یمن صفر امتیاز 5 بازی

طبق برنامه این رقابت ها با انتها مرحله گروهی تیم ها روز آدینه، 28 خرداد، استراحت می نمایند و مرحله بعد این رقابت ها روز شنبه برگزار خواهد شد. بر اساس فرمول رقابت ها دو تیم اول هر گروه به صورت ضربدری برای معین مقام های اول تا چهارم به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم ها سوم هر گروه برای معین مقام پنجم و ششم، تیم های چهارم هر گروه برای معین مقام های هفتم و هشتم و تیم های پنجم هر گروه برای معین مقام های نهم و دهم با هم رقابت خواهند کرد. تیم ششم گروه دو، به عنوان تیم یازدهم بیست و سومین دوره رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا معرفی خواهد شد.

مسابقات هندبال جام باشگاه های مردان آسیا از 22 خرداد در جده عربستان شروع شد و تا 31 خرداد ادامه دارد. ایران در این مسابقات دو نماینده دارد.

نتایج مسابقات روز پنج شنبه 27 خرداد:

العربی قطر 30 - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 25

الکویت 39 - القطن یمن 19

مس کرمان - الدحیل قطر

الوحده عربستان - ازبک ازبکستان ساعت 18.30

النجمیه بحرین - السالمیه کویت ساعت 20.30

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 25929

به "دومین شکست مس کرمان در هندبال باشگاه های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین شکست مس کرمان در هندبال باشگاه های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید