ملاقات با ایران ربطی به بازی های قبلی ندارد، ایران تیم قدرتمندی است

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، پائولو بنتو در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در هفته چهارم گروه A انتخابی نهایی جام جهانی 2022 در قاره آسیا گفت: ما کوشش می کنیم همواره که بتوانیم برترین بازی خودمان را در هر ملاقات انجام دهیم.

ملاقات با ایران ربطی به بازی های قبلی ندارد، ایران تیم قدرتمندی است

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی درباره پرواز اختصاصی کاروان این تیم ادامه داد: ما سعی می کنیم برترین شرایط را برای عملکرد مناسب تیم داشته باشیم. در حال حاضر باید تمرکز کنیم و ببینیم کدام یک عملکرد بهتری دارند که بازی نمایند.

او درباره حساسیت بازی با تیم ملی ایران به علت عدم پیروزی کره جنوبی در استادیوم آزادی اضافه کرد: هر بازی امتیاز خاص خودش را دارد. ما می دانیم بازی متفاوت با حریف قدرتمندی داریم. با تمام احترام به حریف در بازی با ایران سعی می کنیم با روش و شیوه بازی خودمان برترین نتیجه را بگیریم.

بنتو راجع به عملکرد ملی پوشان فوتبال ایران که اعتماد به نفس خوبی دارند و یکی از برترین نسل های فوتبالی خود هستند تاکید نمود: آنها تیم خیلی خوبی دارند. تیم ملی دارای برنامه و ساختار خوبی است که بازیکنان فیزیکی دارد. روش بازی آنها هم خیلی خوب است. می دانیم بازیکنان بزرگ و باتجربه در این مسابقات بزرگ دارند. فکر می کنم ملاقات بزرگی باشد چون هر دو تیم بازیکنان خیلی خوبی دارند.

او درباره اینکه آیا طلسم بردن ایران را در تهران می شکند، یادآور شد: این موضوعی که شما پرسیدید مربوط به گذشته است. ما تمام کوشش خودمان را انجام می دهیم که بازی خودمان را برگزار کنیم. چیزهایی که در گذشته رخ داده اهمیت ندارد و موضوع اصلی، بازی فردا است. من فکر می کنم ایران هم می داند این ملاقات، جدا از گذشته است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مورد عدم حضور تماشاگران در بازی فردا مقابل ایران گفت: شرایط سختی را در دوران کرونا پشت سر گذاشتیم. خودم دوست دارم تجربه بازی در حضور طرفداران را چه در ایران و چه در کشورهای دیگر داشته باشم. الان این موضوع ممکن نیست. برای تیم ملی ایران و طرفداران هم احترام زیادی قائلیم و کوشش خود را می کنیم بازی خوبی ارائه دهیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 29731

به "ملاقات با ایران ربطی به بازی های قبلی ندارد، ایران تیم قدرتمندی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با ایران ربطی به بازی های قبلی ندارد، ایران تیم قدرتمندی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید