رندر Royole FlexPai 3 طراحی متفاوت این گوشی تاشو را نشان می دهد

به گزارش مجله آزمون اول، وقتی درباره گوشی های تاشو صحبت می کنیم، معمولا بسیاری از کاربران فکر می نمایند که سامسونگ و هواوی سازندگان اولین گوشی های تاشو هستند. اما این دو شرکت اولین گوشی تاشو را راهی بازار نکرده اند و این افتخار نصیب یک شرکت چینی کمتر شناخته شده به نام Royole شده که در سال 2018 اولین گوشی تاشو را راهی بازار کرد.

رندر Royole FlexPai 3 طراحی متفاوت این گوشی تاشو را نشان می دهد

شرکت Royole سال گذشته نسل دوم این گوشی را معرفی کرد که پیشرفت های زیادی نسبت به نسل اول به همراه داشت. حالا طبق گزارش های تازه، این شرکت چنینی در حال آماده سازی نسل سوم این گوشی تاشو است و به لطف انتشار اولین تصویر رندر، می توانیم به جزئیات طراحی بخش های مختلف این گوشی بپردازیم.

همان طور که در تصویر بالا می توانید ببینید، طراحی Royole FlexPai 3 نسبت به نسل های قبلی با تغییرات زیادی روبرو شده است. به عنوان مثال به جای قرارگیری دوربین ها در سمت راست نمایشگر، حالا ماژول دوربین در پنل پشتی قرار گرفته است. باید خاطرنشان کنیم دو نسل قبلی فاقد دوربین سلفی بودند و کاربران برای تماس تصویری و عکس های سلفی باید از دوربین های اصلی استفاده می کردند. اما در نسل سوم از دوربین سلفی پاپ آپ استفاده شده است.

علاوه بر نکات ذکر شده، Royole به جای استفاده از 4 دوربین اصلی، این بار فقط دو دوربین را در پنل پشتی تعبیه نموده است. گفته می گردد این گوشی از نمایشگر 7.2 اینچی و باتری 3360 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. هنوز در رابطه با تاریخ معرفی آن گزارش موثقی منتشر نشده و احتمالا مانند نسل های قبلی فقط به دست کاربران چینی می رسد.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 31011

به "رندر Royole FlexPai 3 طراحی متفاوت این گوشی تاشو را نشان می دهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "رندر Royole FlexPai 3 طراحی متفاوت این گوشی تاشو را نشان می دهد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر Royole FlexPai 3 طراحی متفاوت این گوشی تاشو را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید