رویترز: بیش از 10 نفر از خدمه یک ناوشکن آمریکایی به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش مجله آزمون اول، یک رسانه غربی به نقل از مقامات پنتاگون گزارش داد که بیش از 10 نفر از خدمه ناوشکن آمریکایی یواس اس کید به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

رویترز: بیش از 10 نفر از خدمه یک ناوشکن آمریکایی به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رویترز روز آدینه به نقل از منابع مطلع در وزارت دفاع آمریکا گزارش داد که نتیجه آزمایش کرونای بیش از 10 نفر از خدمه ناوشکن یو اس اس کید مثبت اعلام شده است.

این منابع مطلع که رویترز نامشان را فاش نکرده است، به خبرنگار رویترز گفته اند که ناوشکن یو اس اس کید در حال حاضر برای انجام مأموریت های خود به دریای کارائیب اعزام شده و هنوز معین نیست که آیا این ناو پس از تأیید ابتلای تعدادی از خدمه اش به ویروس کرونا به آمریکا بازخواهد گشت یا اینکه همچنان به مأموریت خود در دریای کارائیب ادامه خواهد داد.

پیش از این ناو هواپیمابر تئودور روزرولت که در آب های شرق آسیا حضور داشت، به دلیل ابتلای دهها نفر از خدمه اش به ویروس کرونا مجبور به توقف مأموریت خود و پهلو دریافت در سواحل گوام شده بود.

.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10722

به "رویترز: بیش از 10 نفر از خدمه یک ناوشکن آمریکایی به کرونا مبتلا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز: بیش از 10 نفر از خدمه یک ناوشکن آمریکایی به کرونا مبتلا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید