سازندگی کشور در دوران مقابله با کرونا هم متوقف نمی شود

به گزارش مجله آزمون اول، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: فرآیند سازندگی کشور و اجرای طرح های عمرانی کشور با قوت پیگیری شده و حتی در دوران مقابله با کرونا هم متوقف نمی شود.

سازندگی کشور در دوران مقابله با کرونا هم متوقف نمی شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از سازمان شهرداری ها و دهکمک های کشور، مهدی جاقتصادی نژاد در حاشیه افتتاح پارک بانوان، پارکینگ طبقاتی و بازدید از کارخانه در حال ساخت بازیافت اظهار کرد: به موجب مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، پروژه های عمرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

وی گفت: با وجود شرایط کنونی اقتصادی و کاهش قیمت نفت، همه شهرداری ها و دهکمک ها کشور با تمام قوا پای کار بوده و می بینیم که شهرداری گلپایگان با تمام جرات و جسارت 50 میلیارد تومان پروژه زیربنایی برای این شهر طراحی و اجرا کرده که کار کمی نیست و نشان دهنده همت و همدلی اعضای شورای شهر، شهرداری و حضور جدی مردم است.

جاقتصادی نژاد با یادآوری اینکه پروژه های مشارکتی همواره محرک توسعه شهر ها و کمک کننده به توسعه جهشی شهر ها هستند، افزود: خوشبختانه شهر های میانی و کوچک کشور نیز هم همپای شهر های بزرگ نسبت به اجرای پروژه های زیرساختی با مشارکت مردم و بخش خصوصی اقدام کرده و خیز بلندی برای سازندگی کشور برداشته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10687

به "سازندگی کشور در دوران مقابله با کرونا هم متوقف نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگی کشور در دوران مقابله با کرونا هم متوقف نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید