ساعات کار ادارات استان قزوین تغییر کرد

به گزارش مجله آزمون اول، رییس کمیته اطلاع رسانی عمومی ستاد مدیریت کرونای استان قزوین گفت: با توجه به مصوبه جلسه کارگروه استانی مدیریت کرونا ساعات کار ادارات استان کاهش یافت.

ساعات کار ادارات استان قزوین تغییر کرد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سید حسین بی احتیاج گفتد: این تصمیم با تشکیل جلسه کارگروه استانی مدیریت کرونای استان قزوین به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس اتخاذ شد.

وی افزود: به دنبال این مصوبه، ساعت کاری ادارات استان از تاریخ یکشنبه 11 اسفندماه تا روز پنجشنبه 15 اسفندماه از هشت و نیم صبح تا 12 و نیم خواهدبود.

بی احتیاج گفت: با توجه به سرعت بالای شیوع این بیماری از شهروندان درخواست می گردد تا انتها این هفته تا حد ممکن از منازل خود خارج نشوند و خریدهای خود را نیز به صورت الکترونیکی انجام دهند.

رییس کمیته اطلاع رسانی عمومی ستاد مدیریت کرونای استان قزوین به توزیع اقلام مورد احتیاج بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در سطح شهرهای استان اشاره نمود و اضافه نمود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت بروز هرگونه مشکل در امر خرید و یا گران فروشی، موارد را بلافاصله به سامانه 124 گزارش دهند.

تا به امروز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا با مثبت اعلام شدن آزمایشات 6 بیمار طی روز گذشته در این استان به هشت نفر افزایش یافت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7393

به "ساعات کار ادارات استان قزوین تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعات کار ادارات استان قزوین تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید