سامانه امداد هوشمند به پنجره واحد دولت اضافه شد، نحوه ورود مددجویان به پنجره واحد خدمات دولت

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات کمیته امداد از اضافه شدن سامانه امداد هوشمند به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند خبر داد.

سامانه امداد هوشمند به پنجره واحد دولت اضافه شد، نحوه ورود مددجویان به پنجره واحد خدمات دولت

مجتبی ذنوبی در گفت وگو با خبرنگاران، در این باره اظهار کرد: دولت پنجره واحدی تحت عنوان پنجره خدمات دولت هوشمند ایجاد کرده است که تمامی دستگاه ها و سازمان ها موظف اند در این درگاه، سامانه هایی که برای ارائه خدمت دارند را عرضه کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیازمندان می توانند برای احراز هویت به این درگاه مراجعه کنند. پیش از این تنها از طریق مراجعه به سایت سها امکان ثبت اطلاعات و احراز هویت وجود داشت و مراحل آن طی می شد اما اکنون که تمامی شهروندان در درگاه پنجره واحد خدمات دولت هوشمند My.gov.ir ثبت نام می کنند، دیگر نیازی به ثبت نام در سامانه امداد هوشمند نیست و می توانند از همان درگاه دولت وارد سامانه شوند و درخواست های خود را ثبت و خدمات خود را دریافت کنند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات نحوه ورود مددجویان به پنجره واحد خدمات دولت و استفاده از خدمات امداد را اینگونه توضیح داد: افراد بعد از وارد شدن به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند به آدرس My.gov.ir و ثبت شماره موبایل و کد ملی، مراحل ثبت نام و احراز هویت شان طی می شود، بعد از آن خدمات دستگاه های دولتی و خدمات اجتماعی وجود دارد که مددجویان و نیازمندان می توانند در قسمت امداد هوشمند بدون نیاز به ثبت نام در سامانه امداد هوشمند، خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 33767

به "سامانه امداد هوشمند به پنجره واحد دولت اضافه شد، نحوه ورود مددجویان به پنجره واحد خدمات دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه امداد هوشمند به پنجره واحد دولت اضافه شد، نحوه ورود مددجویان به پنجره واحد خدمات دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید