سایت ایتالیایی: دبیاسی تنها یک امضا تا سرمربیگری تیم ملی ایران

به گزارش مجله آزمون اول، یک سایت ایتالیایی اطلاع داد سرمربی پیشین تیم های تورینو، لوانته و اودینزه در آستانه نشستن روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران است.

سایت ایتالیایی: دبیاسی تنها یک امضا تا سرمربیگری تیم ملی ایران

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا ارزان تابستان 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که فدراسیون فوتبال ایران اعلام نموده جانی دبیاسی گزینه مدنظر این فدراسیون به منظور سپردن راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران نیست، یک سایت ایتالیایی اطلاع داد که این مربی ایتالیایی در آستانه حضور روی نیمکت این تیم است.

سایت ایتالیایی تریبونا ترویسو در گزارشی با تیتر دبیاسی سرمربی ایران شد؛ او جام جهانی قطر را می خواهد، نوشت: توافق برای عقد قراردادی دو و نیم ساله حاصل شده و تنها امضای رسمی باقی مانده است. سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلبانی با وجود تنش بین ایران و آمریکا در تهران مشغول به کار خواهد شد.

دبیاسی 63 ساله پیش از این در گفت وگو با پایگاه خبری ایتالیا سرا در پاسخ به این پرسش که آیا خبر مذاکره اش با فدارسیون فوتبال ایران صحت دارد و چه مدت دیگر مانده است تا رسماً راهنمایی تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد گفته بود: داریم روی بعضی جزئیات کار می کنیم اما تا زمانی که چیزی امضا نشود، هیچ چیز قطعی نیست. از بعضی جهات عقد این قرارداد بسیار احتمال دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4986

به "سایت ایتالیایی: دبیاسی تنها یک امضا تا سرمربیگری تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت ایتالیایی: دبیاسی تنها یک امضا تا سرمربیگری تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید