سرمربی تیم کبدی دانشگاه آزاد هرسین: تیم هماهنگ و یکدست بودیم

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/کرمانشاه تیم دانشگاه آزاد هرسین در هفته سوم رقابت های لیگ برتر کبدی کشور یک پیروزی و یک شکست بدست آورد.

سرمربی تیم کبدی دانشگاه آزاد هرسین: تیم هماهنگ و یکدست بودیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

مسلم امیری سرمربی تیم دانشگاه آزاد هرسین در گفت و گو با خبرنگاران، از جدایی سه نفر از بازیکنان تیمش خبرداد و اظهار کرد: هرچند در بازی های هفته سوم این سه بازیکن را در اختیار نداشتیم، اما در مجموع تیمی یکدست و هماهنگ بودیم.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ما روز گذشته (پنجشنبه) در اولین ملاقاتش برابر تیم پایا آذربایجان غربی نهاده شد که این ملاقات را با نتیجه 38 بر 28 واگذار کردیم.

سرمربی تیم کبدی دانشگاه آزاد هرسین افزود: حریف ارومیه ای ما در این ملاقات از وجود بازیکنان توانمند و ملی پوشی بهره می برد و از چندسال تجربه خود در لیگ برتر برای شکست دادن تیم ما استفاده کرد.

امیری تاکید نمود: قطعا برای دور بازگشت رقابت های لیگ کوشش می کنیم تا این شکست را با کسب پیروزی جبران کنیم.

وی به بازی دوم تیمش برابر عقاب تالش اشاره نمود و گفت: خوشبختانه علیرغم اینکه در این ملاقات برابر حریف قدری نهاده شدیم، اما توانستیم با نتیجه 49 بر 32 بازی را به نفع خود به سرانجام برسانیم.

امیری توضیح داد: توانایی بازیکنان ما در این ملاقات بیشتر از بازیکنان حریف بود و در یک بازی خوب توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی در ادامه عنوان نمود: چهار هفته تا سرانجام رقابت های لیگ برتر کبدی باقی مانده و ما در سه هفته گذشته فرایند روبه رشدی را داشته ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5195

به "سرمربی تیم کبدی دانشگاه آزاد هرسین: تیم هماهنگ و یکدست بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم کبدی دانشگاه آزاد هرسین: تیم هماهنگ و یکدست بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید