سرویس دهی مترو به شرکت کنندگان در اجتماع عظیم مردم انقلابی تهران

به گزارش مجله آزمون اول، محمدیان درباره آخرین شرایط سرویس دهی مترو به شرکت کنندگان در اجتماع عظیم مردم انقلابی تهران توضیحاتی داد.

سرویس دهی مترو به شرکت کنندگان در اجتماع عظیم مردم انقلابی تهران

محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در تشریح آخرین شرایط سرویس دهی این ناوگان به شرکت کنندگان در اجتماع عظیم مردم انقلابی تهران گفت: در ساعات ابتدایی پیش از آغاز مراسم اجتماع عظیم مردم انقلابی تهران، ازدحام جمعیت در بعضی از خطوط مترو مانند خط 4 وجود داشت و در حال حاضر با رصد دوربین ها و گزارش های واصله ازدحام جمعیت کاهش پیدا نموده است.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران با تأکید بر اینکه با توجه به ازدحام جمعیت هیچ گونه اخلالی در اعزام قطار به ایستگاه های مترو وجود نداشت، گفت: با توجه به ازدحام جمعیت و برنامه ریزی اجرا شده اعزام قطار امروز در همان فاصله 3.5 دقیقه انجام شد.

علت تأخیر یک ساعته اتوبوس های تجریش-راه آهن

او با اشاره به اینکه جهت رفاه حال شهروندان از ساعت 12:30 دقیقه امروز خدمت رسانی به شهروندان رایگان بود، گفت: بعد از مراسم اجتماع عظیم مردم انقلابی تهران در ایستگاه های توحید، انقلاب و تئاتر شهر جهت رفاه حال شهروندان سرویس دهی رایگان ادامه دارد و هیچ مسئله ای تا به این لحظه گزارش نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4080

به "سرویس دهی مترو به شرکت کنندگان در اجتماع عظیم مردم انقلابی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس دهی مترو به شرکت کنندگان در اجتماع عظیم مردم انقلابی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید