سولسشایر: کوشش خواهیم کرد تا رشفورد را به بازی با لیورپول برسانیم، بابت صعودمان مسرور هستم

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد ضمن ابراز خوشحالی از برد تیمش مقابل ولورهمپتون، شرایط مهاجم انگلیسی تیمش را تشریح کرد.

سولسشایر: کوشش خواهیم کرد تا رشفورد را به بازی با لیورپول برسانیم، بابت صعودمان مسرور هستم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر در پی فزونی یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم تحت هدایتش مقابل ولورهمپتون در بازی تکراری از دور سوم جام اتحادیه انگلیس گفت: ما در دو بازی با ولوز دروازه مان را بسته نگه داشتیم و مصمم عمل کردیم. بله، شما انتقاد می کنید که ما در بازی اول به انداز کافی موقعیت روی دروازه آنها خلق نکردیم اما ما از عملکردمان راضی هستیم. شکست ولورهمپتون کار سختی است. شما در لیگ برتر دوباره خواهید دید که ولوز چه تیم سرسختی است. ما سه یا چهار موقعیت خیلی خوب برای گلزنی خلق کردیم که معمولاً چنین چیزی را مقابل ولورهمپتون نمی بینید.

وی همچنین با اشاره گل ولورهمپتون که داور با بازبینی صحنه توسط یاری داور ویدئویی (VAR) آن را مردود بیان کرد، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: گلی که ولوز به ثمر رساند به نظرم روی هری مگوایر خطایی صورت گرفت. به هر حال ما موقعیت های جدی در اختیار آنها قرار ندادیم و بابت صعودمان به دور بعد خوشحالم. در دقایق پایانی بازی بازیکنان خسته به نظر می رسیدند که این طبیعی است چون در این بازه زمانی بازی های زیادی انجام داده ایم. ما روی کار خودمان تمرکز داریم و در دور بعد جام حذفی (تقابل با برنده ملاقات ترانمر - واتفورد) برای پیروزی کوشش خواهیم کرد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین در مورد زننده 14 گل لیگ فزونی تیمش که 16 دقیقه پس از ورودش به میدان به دلیل مصدومیت در دقیقه 80 جای خود را به جسی لینگارد داد، تأکید کرد: رشفورد معمولاً مصدومیت هایش خیلی سریع بهبود می یابند و قطعاً حتی اگر کمی درد داشته باشد و مصدومیتش جدی نباشد، درصورت امکان بازی خواهد نمود. مارکوس اخیراً از ناحیه کمر کمی مشکل داشت، ولی این مصدومیت متفاوت به نظر می رسد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که تمام کوشش مان را خواهیم کرد تا او را با به بازی یکشنبه با لیورپول برسانیم اما نمی توانم قولی در این زمینه بدهم. اگر رشفورد به بازی با لیورپول نرسد، بازیکنی دیگر را جایگزینش خواهیم کرد.

سولسشایر با اشاره به اینکه تیم تحت هدایتش با یک برنامه تاکتیکی بازی روز یکشنبه را برای شاگردان یورگن کلوپ سخت خواهد نمود، اعلام کرد: بازی با لیورپول سخت است اما ما پیش از این در دو تقابل، دو بار آنها را متوقف نموده ایم. ما البته در آن دو بازی به دنبال پیروزی بودیم اما فکر می کنم راه درستی برای بازی با آنها پیدا نموده بودیم و در هر دو بازی مستحق کسب امتیاز بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5315

به "سولسشایر: کوشش خواهیم کرد تا رشفورد را به بازی با لیورپول برسانیم، بابت صعودمان مسرور هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: کوشش خواهیم کرد تا رشفورد را به بازی با لیورپول برسانیم، بابت صعودمان مسرور هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید