شیائومی از لپ تاپ هیبریدی Book S 12.4 با پردازنده کوالکام رونمایی کرد

به گزارش مجله آزمون اول، شیائومی ساعاتی قبل از لپ تاپ هیبریدی مبتنی بر ویندوز 11 به نام Book S 12.4 رونمایی کرد. این لپ تاپ از چیپست اسنپدراگون 8cx Gen 2 بهره می برد که یکی از تراشه های قدرتمند این شرکت برای لپ تاپ های هیبریدی محسوب می گردد. البته باید خاطرنشان کنیم کوالکام سال گذشته از نسل بعدی این تراشه رونمایی کرد و به همین دلیل چیپست موردنظر چندان تازه نفس نیست. لازم به ذکر است هنوز هیچ لپ تاپی با نسل سوم این تراشه عرضه نشده و به همین دلیل کاربران باید به نسل دوم آن بسنده نمایند.

شیائومی از لپ تاپ هیبریدی Book S 12.4 با پردازنده کوالکام رونمایی کرد

در کنار این تراشه، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می نمایند. این یعنی کاربران برای خرید این محصول در زمینه رم و حافظه داخلی حق انتخاب ندارند. باتری استفاده شده 38 وات ساعت ظرفیت دارد و این یعنی از ظرفیت چندان بالایی بهره نمی برد. البته با توجه به اینکه تراشه مبتنی بر معماری Arm است و مصرف زیادی ندارد، شیائومی اعلام نموده که لپ تاپ موردنظر با هر بار شارژ حدود 13 ساعت و نیم دوام می آورد.

لپ تاپ شیائومی Book S 12.4 از نمایشگر 12.35 اینچی با نسبت تصویر 16:10 بهره می برد. رزولوشن این نمایشگر به 2560 در 1600 می رسد و حداکثر روشنایی آن 500 نیت است. با توجه به اینکه این لپ تاپ از نوع هیبریدی به شمار میرود، نمایشگر آن لمسی است و ضمناً از قلم شیائومی هم پشتیبانی می نماید.

مانند تمام لپ تاپ ها و تبلت های هیبریدی، کیبورد قابل جدا شدن است که در این صورت به عنوان یک تبلت قدرتمند می توانید از آن بهره ببرید. خریدارانی که در روزهای اولیه فروش این محصول را می خرند، کیبورد را به طور رایگان دریافت خواهند کرد. اما در کل این کیبورد با قیمت 150 یورو فروخته خواهد شد.

از دیگر امکانات می توانیم به وب کم 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی اشاره کنیم. در زمینه پورت ها هم حق انتخاب زیادی وجود ندارد و فقط شاهد یک پورت USB-C، جک هدفون و درگاه کارت microSD هستیم. برای خرید این لپ تاپ هیبریدی باید 699 یورو بپردازید و فروش آن در کشور آلمان شروع شده است.

منبع: xda-developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 36288

به "شیائومی از لپ تاپ هیبریدی Book S 12.4 با پردازنده کوالکام رونمایی کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شیائومی از لپ تاپ هیبریدی Book S 12.4 با پردازنده کوالکام رونمایی کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از لپ تاپ هیبریدی Book S 12.4 با پردازنده کوالکام رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید