شیائومی می 10 پرو پلاس با قابلیت شخصی سازی تنظیمات گرافیکی راهی بازار می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، اینطور که به نظر می رسد، شیائومی میخواهد به زودی گوشی شیائومی می 10 پرو پلاس را با پردازنده اورکلاک شده اسنپدراگون 865 راهی بازار کند. امروز اما خبر جالبی منتشر شد مبنی بر اینکه محصول جدید از قابلیت شخصی سازی تنظیمات گرافیکی بهره می برد.

شیائومی می 10 پرو پلاس با قابلیت شخصی سازی تنظیمات گرافیکی راهی بازار می گردد

تا به امروز در رابطه با شیائومی می 10 پرو پلاس خبرهای گوناگونی منتشر شده. هفته گذشته این گوشی را در بنچمارک AnTuTu شاهد بودیم که حتی توانست گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 3 را هم از لحاظ امتیازی پشت سر بگذارد. این در حالی است که از چیپ اورکلاک شده اسنپدراگون 865 و نه اسنپدراگون 865 پلاس در آن استفاده خواهد شد.

اما امروز یکی از معروف ترین و مشهور ترین افشاگران حوزه فناوری یعنی Ice Universe، پستی را در توییتر منتشر کرد که در آن به یک قابلیت بسیار عجیب و البته فوق العاده شیائومی می 10 پرو پلاس اشاره شد؛ تنظیمات گرافیکی قابل شخصی سازی.

  • شیائومی به زودی از جذاب ترین قابلیت رابط کاربری MIUI 12 رونمایی می نماید

بنابراین اینطور که به نظر می رسد، شیائومی برای این محصول با کوالکام وارد همکاری شده تا بتواند گوشی جدید خود را با قابلیت تغییر پارامترهای گرافیکی راهی بازار کند. بدین ترتیب کاربر قدرت گرافیکی گوشی خود را متناسب با احتیاج هر بازی تغییر می دهد و این می تواند یک نقطه عطف عظیم برای نماینده جدید شیائومی به حساب بیاید. در تصاویر زیر می توانید تنظیمات مختلف از قبیل anti-aliasing ،anisotropic filters و texture را مشاهده کنید که همگی توسط کاربر قابل تنظیم هستند.

نماینده مورد انتظار شیائومی به احتمال فراوان با نمایشگر 120 هرتزی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی راهی بازار خواهد شد. جالب اینجاست که گفته می گردد نسخه اورکلاک شده پردازنده اسنپدراگون 865 از لحاظ سرعت فرکانس، حتی اسنپدراگون 865 پلاس را هم پشت سر خواهد گذاشت. با این حال باید منتظر ماند و دید چه پیش خواهد آمد.

اینطور که به نظر می رسد، شیائومی میخواهد یک گوشی گیمینگ را راهی بازار کند. چرا که برای یک پرچم دار معمولی، بهره مندی از چنین قابلیت هایی آنقدرها طبیعی نیست. در واقع با افزودن این قابلیت، تجربه انجام بازی روی گوشی های هوشمند یک قدم دیگر به تجربه بازی روی کامپیوتر و لپ تاپ نزدیک می گردد و این نبرد می تواند در سال های آینده و با عرضه گوشی های پیشرفته تر، جذاب تر از آنچه که اکنون شاهد آن هستیم گردد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا گوشی های هوشمند می توانند روزی جای کامپیوتر را برای انجام بازی در زندگی کاربران پر نمایند؟

منتظر رونمایی از شیائومی می 10 پرو پلاس باشید؛ گران ترین و قدرتمندترین گوشی شیائومی

منبع: GSMArena

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14382

به "شیائومی می 10 پرو پلاس با قابلیت شخصی سازی تنظیمات گرافیکی راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می 10 پرو پلاس با قابلیت شخصی سازی تنظیمات گرافیکی راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید