طرابلس حضور مزدوران تحت حمایت ترکیه در کنار نیروهای وفاق ملی را تکذیب کرد

به گزارش مجله آزمون اول، دولت وفاق ملی مشارکت مزدوران سوری تحت حمایت ترکیه در نبرد طرابلس در کنار نیروهای این دولت را تکذیب کرد.

طرابلس حضور مزدوران تحت حمایت ترکیه در کنار نیروهای وفاق ملی را تکذیب کرد

از سفر با تورهای استانبول تابستان 99 لذت ببرید. شهر زیبای استانبول یادگاری از حکمرانان قدرتمند عثمانی که در دوران شکوهشان شهری عظیم پایه ریزی کرده بودند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اخبار لیبیا، دفتر رسانه ای دولت وفاق ملی با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد: هیچ جنگجوی سوری در کنار نیروهای دولت وفاق ملی در نبرد طرابلس شرکت ندارد.

به تازگی فیلمی از حضور نیروهای وابسته به ارتش آزاد سوریه که مورد حمایت ترکیه است، در شبکه های اجتماعی لیبی پخش شده که نشان می دهد این مزدوران در حمله با یک پایگاه نیروهای وابسته به ژنرال حفتر مشارکت دارند.

در این فیلم جنگجویی به لهجه سوری می گوید: پایگاه نیروهای حفتر به طور کامل آزاد شد. یکی دیگر از این مزدوران مدعی می گردد ارتش آزاد سوریه برای دفاع از اسلام به لیبی آمده است.

دولت وفاق ملی در بیانیه خود که در فضای مجازی فیسبوک منتشر شده تاکید نموده است: این فیلم در شهر ادلب سوریه تهیه شده و در اختیار رسانه های لیبی و بین المللی قرار گرفته و توسط کاربران شبکه های اجتماعی وابسته به حفتر در فضای مجازی منتشر و دست به دست شده است.

بعضی از رسانه های منطقه و جهانی به تازگی اخباری را منتشر نموده اند مبنی بر اینکه دولت ترکیه در نظر دارد تعدادی از جنگجویان سوری وابسته به خود را برای حمایت از دولت وفاق ملی به لیبی اعزام کند که در بین این جنگجویان نیروهای ارتش آزاد سوریه حضور فعالی دارند.

به دنبال انتشار چنین اخباری ارتش آزاد سوریه خاطرنشان کرد: هیچ یک از نیروهای این ارتش در خارج مرزهای سوریه وارد هیچ نبردی نخواهند شد چرا که تنها وظیفه این ارتش نبرد با دولت دمشق و متحدانش است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5076

به "طرابلس حضور مزدوران تحت حمایت ترکیه در کنار نیروهای وفاق ملی را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرابلس حضور مزدوران تحت حمایت ترکیه در کنار نیروهای وفاق ملی را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید