عدم احراز هویت دلیل عدم تدفین جسد پیرزن ایلامی

به گزارش مجله آزمون اول، خبری مبنی بر تدفین نشدن پیرزنی در ایلام به دلیل عدم پرداخت هزینه های شهرداری در رسانه های استانی منتشر شد که به گفته مسئولان شهرداری دلیل عدم دفن این میت عدم احراز هویت آن بود و باید اقدامات قانونی برای احراز هویت انجام می شد تا پس از آن میت دفن گردد و این که عدم دفن این متوفی به دلیل پرداخت نشدن هزینه های شهرداری صورت گرفته صحت ندارد.

عدم احراز هویت دلیل عدم تدفین جسد پیرزن ایلامی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، بر اساس گفته روابط عمومی شهرداری ایلام، متوفی، روز پنجشنبه فوت شده و روز یکشنبه حکم مجهول الهویه بودن این میت از سوی مراجع قضایی صادر شده، سپس نامه مرجع قضایی به شهرداری ابلاغ شده که پس از طی مراحل قانونی و صورت جلسه دفن این متوفی با حضور شهرداری، مراجع قضایی امروز اجرا شده است.

مسئول روابط عمومی شهرداری ایلام گفت: این سازمان موظف است افراد مجهول الهویه و بی بضاعت را پس از طی مراحل قانونی به صورت رایگان دفن کند.

یکی از کارکنان خانه سالمندان نیز با تایید این گفته ها به خبرنگار فارس در ایلام، گفت: متوفی چندین سال است که بدون هویت در سرای سالمندان بوده و به دلیل نابینا و ناشنوا بودن هیچ اطلاعی از این متوفی در دست نبوده است و طی روزهای اخیر فوت شده است که امور دفن به دلیل عدم احراز هویت با مشکل روبرو شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4648

به "عدم احراز هویت دلیل عدم تدفین جسد پیرزن ایلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم احراز هویت دلیل عدم تدفین جسد پیرزن ایلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید