غلامرضا محمدی: مصاف آزادکاران در جام تختی بیشتر جنبه داخلی داشت

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در حاشیه پیکارهای جام دنیا پهلوان تختی، گفت: از قبل پیش بینی می کردم که با توجه به حضور نیافتن کشورها، جام تختی بیشتر جنبه داخلی داشته باشد و به همین دلیل سعی کردیم به بیشتر کسانی که در رقابت های مختلف بودند، مجوز بدهیم. سطح رقابتهای جام تختی به خصوص مبارزهای حریفان ایرانی بسیار بالا بود و به غیر از چند نفری که معاف بودند و کشتی نگرفتند، سطح رقابت ها خوب بود و امیدوارم برای تیم ملی کشورمان موثر باشد.

غلامرضا محمدی: مصاف آزادکاران در جام تختی بیشتر جنبه داخلی داشت

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص حضور تعداد زیادی از جوانان جویای نام در جام تختی اظهار کرد: به شخصه نگاه خاصی به جوانان دارم و اگر قرار است کشتی ما یک المپیک بعد و حتی 2 المپیک، راستا همواری داشته باشد و به پایداری و ثبات برسیم و آینده را بدست آوریم، ناچاریم که به جوانان میدان بدهیم.

محمدی در پاسخ به این سئوال که آیا جام تختی در مجموع انتظارات شما را برآورده کرد؟ گفت: با توجه به شرایطی که اکنون بر کشور ما حاکم است و اتفاقاتی که افتاده و بیشتر کشورهایی که سهمیه نگرفته اند به دنبال سهمیه هستند و همچنین برگزاری جام تختی در دی ماه، پش بینی می کردم که جام تختی بیشتر جنبه داخلی باشد و اکنون این رخ داده و این همه ما صحبت از انتخابی تیم ملی می کنیم، این هم یک انتخابی تیم ملی. یعنی یک مرحله جدی انتخابی تیم ملی در کنار مسابقاتی که از گذشته داشتیم و هم آینده پیش رو داریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص غیبت مدعیان در جام تختی نیز یادآور شد: در خصوص غایبیان هم قبلا صحبت کردیم.

محمدی همچنین در خصوص مصدومیت حسن یزدانی و علیرضا کریمی نیز گفت: یزدانی شرایط خوبی دارد و روز به روز بهتر می گردد. او عصا را کنار گذاشته است و ان شاءلله همانطور که پیش بینی می شد از نیمه دوم بهمن ماه تمرینات خود را شروع خواهد نمود. البته عجله ای هم برای آمدن یزدانی روی تشک کشتی نداریم. شرایط علیرضا کریمی و کامران قاسمپور نیز به همین گونه است.

وی در خصوص حواشی اخیر هم تاکید نمود: همه باید به خاطر کشتی یاری کنیم چرا که از همه چیز مهمتر و بزرگتر است و هیچ چیزی بهتر از آرامش و تمرکز نیست. با توجه به اینکه ما 4 تا سهمیه نگرفتیم، اکنون باید هم قهرمانی آسیا را ببینیم و هم نگاه جدی ما به کسب سهمیه باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5265

به "غلامرضا محمدی: مصاف آزادکاران در جام تختی بیشتر جنبه داخلی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامرضا محمدی: مصاف آزادکاران در جام تختی بیشتر جنبه داخلی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید