فوتبال ایران با این بازیکنان در جام جهانی 2022 سنت شکنی می کند

به گزارش مجله آزمون اول، تهران (پانا) - مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در جام جهانی 2006 آلمان را در کارنامه دارد معتقد است علاوه بر صعود به جام جهانی، این امید وجود دارد که تیم ملی با ستاره های فعلی بتواند برای اولین بار در تاریخ از مرحله گروهی جام جهانی 2022 صعود کند.

فوتبال ایران با این بازیکنان در جام جهانی 2022 سنت شکنی می کند

محمد نصرتی در گفت وگو با پانا، درباره قرعه کشی انتخابی جام جهانی و معین شدن گروه تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مرحله از راه رسیدن جام جهانی 2022 گفت: به نظرم قرعه ای که برای ایران در نظر گرفته شد بهترین انتخاب بود و با این شرایط شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی خیلی بالا رفت. البته هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت و در مورد حریفان ایران هم این شرایط صدق می کند.

عراق و سوریه از تیم ملی ایران می ترسند

وی ادامه داد: تیم ملی بارها مقابل برخی حریفان خود از جمله عراق و سوریه بازی محبت آمیز و رسمی داشته است بنابراین شناخت کامل از این دو حریف دارد. طبیعتا آن ها در دیدار با ایران ترس و دلهره دارند و تیم ملی هم با توجه به شناختی که از این دو تیم دارد با اعتماد به نفس کامل در میدان حضور پیدا خواهد کرد.امارات هم تقریبا یک تیم شکست خورده مقابل ایران به تعداد می آید. آنها به علت نیروی انسانی ضعیفی که در اختیار دارند شانس بسیار کمی مقابل ایران برای موفقیت خواهند داشت.

با این بازیکنان در جام جهانی سنت شکنی می کنیم

نصرتی در ادامه گفت قرعه ایران نسبت به گروه دیگر خیلی بهتر است. تیم هایی مثل تیم ملی عربستان، عمان و استرالیا قدرتمند هستند. من فکر می کنم در دوره مقدماتی هر چقدر که شرایط ایران سخت بود و میزبانی از ایران گرفته شد و ما مجبور بودیم در زمین رقبا بازی کنیم در این مرحله لطف خدا شامل حال تیم ملی شد و در شرایط بهتری قرار داریم. البته من معتقدم حتی اگر تیم های قدرتمند استرالیا و ژاپن هم در گروه ما حضور داشتند شانس صعود داشتیم چرا که ما ملی پوشان قدرتمندی در ترکیب تیم داریم و بازیکنان ما در سطح اول اروپا می درخشند. همین موضوع هم اعتماد به نفس آنها را بالا می برد. من حتی فکر می کنم در این دوره با توجه به حضور بازیکنانی که در ترکیب تیم داریم حتی در جام جهانی هم سنت شکنی می کنیم.

اولویت اصلی باید بازی محبت آمیز باشد

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه درباره فرایند آماده سازی تیم ملی اظهار کرد: به طور حتم هر چقدر هماهنگی بازیکنان بیشتر باشد و آنها بتوانند در کنار هم بیشتر بازی کنند بدون شک بهتر هم نتیجه خواهند گرفت. اصلی ترین اولویت در حال حاضر باید بازی های محبت آمیز باشد البته امیدوارم بازی های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به صورت رفت و برگشت باشد اما فکر می کنم با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا بازی های متمرکز خواهد بود و به احتمال زیاد هم امارات میزبان این دوره از رقابت ها خواهد بود.

ماندن اسکووچیچ به نفع فوتبال ایران است

نصرتی همچنین به ابقای دراگان اسکووچیچ در تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: قطعا ماندن اسکووچیچ در شرایط فعلی به نفع فوتبال ما خواهد بود. البته که رکن اصلی تیم بازیکنان هستند که خوشبختانه همه آنها از کار با اسکووچیچ راضی هستند بنابراین نیازی به تغییر وجود ندارد. اسکووچیچ در شرایط سختی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و خوشبختانه خوب هم نتیجه گرفت. او به لیگ برتر ایران و بازیکنان اشراف کامل دارد و از طرفی بحث اقتصادی هم اهمیت زیادی دارد چرا که الان شرایط اقتصادی فوتبال ما خوب نیست بنابراین مجموع این عوامل دست به دست هم دادند و بهترین تصمیم هم ماندن او در فوتبال ایران بود. ضمن اینکه در فوتبال ما مربیان کروات خوب نتیجه می گیرند و این مربی هم چنین شرایطی دارد آنها با فوتبال ایران و بازیکنان سازگار هستند.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 27329

به "فوتبال ایران با این بازیکنان در جام جهانی 2022 سنت شکنی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال ایران با این بازیکنان در جام جهانی 2022 سنت شکنی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید