قرعه کشی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 3 اسفند برگزار می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: قرعه کشی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا سوم اسفندماه 1392 در ویتنام برگزار خواهد شد.

قرعه کشی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 3 اسفند برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره قرعه کشی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا 2014 ویتنام و همچنین رقابت های فوتسال باشگاه های آسیا به سایت فدراسیون فوتبال گفت: کمیته فوتسال AFC در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواسته بود تا نماینده ایران را در رقابت های قهرمانی آسیا تعیین کنیم که ما هم به آنها گفتیم هنوز لیگ برتر فوتسال ایران به خاتمه نرسیده تا نماینده را معرفی کنیم اما به محض اینکه رقابت ها به خاتمه رسید، این کار را انجام خواهیم داد.

افتخاری همچنین درباره قرعه کشی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا 2014 در ویتنام هم گفت: قرعه کشی این رقابت ها یکشنبه سوم اسفند 92 در گراند هتل سیاگوم هوشی مینه ویتنام انجام می گردد که ایران در سید یک این قرعه کشی قرار گرفته است. البته سیدبندی این رقابت ها بر اساس عملکرد تیم های ملی در دوره گذشته رقابت ها اعلام شده که ژاپن اول، تایلند دوم و ایران سوم است و استرالیا در رده چهارم قرار گرفته است. همچنین تیم های کویت، قرقیزستان، لبنان، ازبکستان، چین، تاجیکستان، چین تایپه، اندونزی، کره جنوبی، ویتنام، عراق و مالزی در رده های پنجم تا شانزدهم قرار گرفته اند.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درخاتمه سیدبندی این رقابت ها را به این توضیح گفت: در سید یک ایران به همراه ویتنام، ژاپن و تایلند قرار دارند که تعیین است که با هم هم گروه نمی گردد. در سید 2 استرالیا، کویت، قرقیزستان و لبنان قرار دارند و در سید سوم تیم های ازبکستان،چین، تاجیکستان، چین تایپه و در سید چهارم تیم های اندونزی، کره جنوبی، عراق و مالزی قرار گرفته اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2732

به "قرعه کشی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 3 اسفند برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 3 اسفند برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید