قطع امید 114 میلیون دلاری بیل گیتس از دونالد ترامپ

به گزارش مجله آزمون اول، پس از آن که بیل گیتس از همکاری با دونالد ترامپ در حوزه انرژِی های پاک نا امید شد، تصمیم گرفت با اتحادیه اروپا در این حوزه همکاری کند. اما این همکاری با یک سرمایه گذاری هنگفت شروع می گردد.

قطع امید 114 میلیون دلاری بیل گیتس از دونالد ترامپ

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و سرمایه گذار سرشناس در پروژه های مختلف، این بار تصمیم گرفته با کمیسیون اروپا برای ایجاد صندوق مشترک تامین انرژی های پاک همکاری کند.

کمیسیون اروپا و بنگاه های برآورد انرژی بیل گیتس، این سرمایه گذاری را با مبلغ 100 میلیون یورو (114.57 میلیون دلار) راه اندازی کردند. نام این پروژه Energy Trend Europe است و طراحی شده تا به شرکت ها یاری کند تکنولوژی های انرژی پاک را توسعه دهند و آنها را به بازار عرضه نمایند.

سخنگوی کمیسیون اروپا در این خصوص گفت: این بخشی از کوشش برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی است و توافقنامه پاریس را تقویت می نماید. درواقع یک نشانه قوی برای بازارهای سرمایه و سرمایه گذارانی است که برای دستیابی به جهانی با اقتصاد مدرن و پاکیزه کوشش می نمایند.

گیتس نخستین فردی است که با این حجم از سرمایه گذاری برای دستیابی به انرژی های پاک در سطح جهانی کوشش می نماید. گیتس در این خصوص گفت: برای متوقف ساختن گرم شدن زمین ، ما باید به پیشرفت هایی در زمینه چگونگی انجام کارها، رشد مواد غذایی و انتقال افراد و کالاها و چگونگی استفاده از خانه ها و ماشین هایمان دست پیدا کنیم.

گیتس در این باره اضافه نمود: ما به فناوری های تازه برای جلوگیری از بدترین تاثیرات تغییرات اقلیمی احتیاج داریم. اروپا رهبری ارزشمند خود را با سرمایه گذاری چشمگیر در حوزه تحقیق و توسعه نشان داده است. دانشمندان و کارآفرینانی که در حال توسعه نوآوری برای مقابله با تغییرات اقلیمی هستند احتیاجمند سرمایه گذاری برای ساختن شرکت هایی هستند که می توانند این نوآوری ها را به بازار جهانی تحویل دهند.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 39415

به "قطع امید 114 میلیون دلاری بیل گیتس از دونالد ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع امید 114 میلیون دلاری بیل گیتس از دونالد ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید