قهرمان من تو هستی؛ کتابی تازه برای مبارزه با کرونا و یاری دریافت از بچه ها

به گزارش مجله آزمون اول، کتاب قهرمان من تو هستی: بچه ها چگونه می توانند با COVID-19 مبارزه نمایند برای شرح به بچه هایی که در سنین 6 تا 11 سال قرار دارند تهیه شده است که در آن مطالبی درباره اینکه چگونه می توانند از خود، خانواده و دوستانشان در مقابل ویروس کرونا محافظت نمایند و احساسات سخت را در مواجهه با یک واقعیت جدید و به سرعت در حال تغییر مدیریت نمایند نوشته شده است.

قهرمان من تو هستی؛ کتابی تازه برای مبارزه با کرونا و یاری دریافت از بچه ها

این اثر داستانی که شامل تصاویری به رنگ روشن و موجودی خیالی دوست داشتنی به نام آریو است، برای آسایش و هدایت خوانندگان در طی زمان نامشخصی که در آن به سر می بریم طراحی شده است. این کتاب با همکاری بیش از 50 سازمان بین المللی بشردوستانه از جمله سازمان بهداشت دنیای (W.H.O.) فراوری شده است.

طی مراحل تحقیق و توسعه پروژه کتاب، بیش از 1700 کودک، والدین، مراقبان و معلمین از سراسر دنیا تجربیات و چالش های مقابله با همه گیری کروناویروس را به اشتراک گذاشتند. شبکه گسترده ای برای اطمینان از اینکه نویسنده و تصویرگر هلن پاتوک و تیم پروژه بتوانند داستانی فراوری نمایند که بچه هایی از هر ملیت و قاره های مختلف با آن ارتباط برقرار نمایند، ساخته شد.

این کتاب در دو نسخه آنلاین و صوتی موجود است. ابتدا در شش زبان در اوایل روز پنجشنبه منتشر شد، هنگامی که بیش از 30 ترجمه به زبان های دیگر در حال حاضر شدن هستند. در زمان انتشار این مقاله، نسخه هایی به نه زبان در دسترس بود عربی، مالایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی، اسپانیایی، ترکی و اکراینی. مدیران این پروژه گفتند: هدف این است که تا حد ممکن این کتاب را به بچه ها بیشتری برسانیم.

لینک دسترسی به کتاب نسخه انگلیسی:

My Hero is You, Storybook for Children on COVID-19.pdf

لینک دسترسی به سایر زبان ها:

https://interagencystandingcommittee.org/iasc-reference-group-mental-health-and-psychosocial-support-emergency-settings/my-hero-you

منبع: forbes

منبع: چمدان
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9680

به "قهرمان من تو هستی؛ کتابی تازه برای مبارزه با کرونا و یاری دریافت از بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان من تو هستی؛ کتابی تازه برای مبارزه با کرونا و یاری دریافت از بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید