لمپارد رسماً سرمربی اورتون شد

به گزارش مجله آزمون اول، ستاره و سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی به عنوان سرمربی نو تیم فوتبال اورتون انتخاب شد.

لمپارد رسماً سرمربی اورتون شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، فرانک لمپارد سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی به صورت رسمی هدایت اورتون را برعهده گرفت.

اورتون ماه گذشته رافائل بنیس را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کرد و موقتاً هدایت این تیم را به بازیکن سابقش دانکن فرگوسن سپرد. لمپارد حالا به عنوان جانشین قطعی بنیتس روی کار آمده و قرار است که تا دو سال و نیم دیگر هم هدایت آبی پوشان مرسی ساید را برعهده داشته باشد. لمپارد اواسط فصل گذشته از سرمربیگری چلسی برکنار شد و جای خود را به توماس توخل داد. او که از آن زمان تا کنون بیکار بود، پل کلمنت سرمربی سابق تیم های دربی کانتی و سوانزی را به عنوان دستیار خود انتخاب کرده و از باشگاه خواسته است که اجازه دهد دانکن فرگوسن نیز در کادر فنی به کار خود ادامه دهد.

لمپارد که تیم تازهش در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس در رده شانزدهم است و تنها چهار امتیاز با منطقه سقوط جدول فاصله دارد، پس از معرفی شدن به عنوان سرمربی تازه تافی ها گفت: برای من هدایت باشگاهی بزرگ و باسابقه مانند اورتون مایه افتخار است. من بی صبرانه منتظر شروع کارم در این تیم هستم. بعد از صحبت با مالک، رئیس و اعضای هیئت مدیره باشگاه، به اندازه اشتیاق و جاه طلبی آنها پی بردم. امیدوارم همه آنها هم همین موضوع را در مورد من درک کرده باشند. اولین پیامم به بازیکنان نیز این است که ما در کنار هم می توانیم از پس کار برآییم. تلاش می کنم که تیم را به اهدافش برسانم و می دانم که هواداران هم از ما حمایت خواهند کرد.

اولین بازی اورتون با هدایت لمپارد، شنبه 16 بهمن در دور چهارم جام حذفی انگلیس برابر سامان قدوس و یارانش در تیم برنتفورد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 32823

به "لمپارد رسماً سرمربی اورتون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد رسماً سرمربی اورتون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید