مددی: از میزبانی های عربستان در لیگ قهرمانان تعجب کردیم، به وسیله فدراسیون پیگیری می کنیم

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: میزبانی های عربستان در لیگ قهرمانان آسیا برای ما جای تعجب داشت و به وسیله فدراسیون پیگیر این موضوع خواهیم بود.

مددی: از میزبانی های عربستان در لیگ قهرمانان تعجب کردیم، به وسیله فدراسیون پیگیری می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، احمد مددی بعد از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل پیکان در جام حذفی گفت: هر بازی در جام حذفی به منزله یک فینال است. امروز به بازیکنان استقلال گفتم که از همین گام اول باید مسابقات را جدی بگیرند چون هر سه جام برای ما مهم است. بچه ها هم از جان و دل بازی کردند.

وی درباره اینکه استقلال باید در عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و اینکه آیا به این کشور سفر می نماید، بیان کرد: امروز این موضوع معین شده و برای ما نیز جای تعجب داشت. به وسیله فدراسیون پیگیر این موضوع خواهیم بود.

مددی درباره اینکه نمایندگان ایران نیز درخواست میزبانی از این مسابقات را داده بودند، یادآور شد: لابی های خیلی عیان سعودی ها در این موضوع تاثیرگذار بوده است. قطری ها نیز نتوانستند میزبانی بگیرند و همین مسئله می تواند گویای خیلی از مسائل باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بیان کرد: برای پرونده بودوروف پنجره مان بسته است و کوشش می کنیم پنجره را باز کنیم.

وی درباره شرایط بازگشت میلیچ گفت: وی روز شنبه آینده به ایران می آید. مذاکراتی صورت گرفته و توافقات خوبی انجام دادیم و مطالبات میلیچ در ایران پرداخت خواهد شد.

مددی درباره جذب امین قاسمی نژاد، گفت: در حال مذاکره هستیم. آقای مجیدی اسم 3 نفر را داده اند که اجازه بدهید محرمانه بماند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22695

به "مددی: از میزبانی های عربستان در لیگ قهرمانان تعجب کردیم، به وسیله فدراسیون پیگیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: از میزبانی های عربستان در لیگ قهرمانان تعجب کردیم، به وسیله فدراسیون پیگیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید