مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش مجله آزمون اول، معاون آموزشی وزارت بهداشت در حکمی آرش خجسته را به عنوان مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت منصوب کرد.

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در حکمی آرش خجسته را به عنوان مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت منصوب کرد.

وی در این حکم یادآور شده است: تحول و نوسازی در نظام آموزشی و علمی کشور یکی از مهمترین وظایف معاونت آموزشی محسوب می گردد.

برنامه ریزی و سیاستگذاری برای شناسایی، راهنمایی و حمایت از نخبگان و استعداد های برتر در دانشگاه های علوم پزشکی کشور در راستای نیل به اهداف بالادستی نظام سلامت و توسعه و تعمیق فرهنگ و اخلاق اسلامی- ایرانی در سطح ملی و فراملی از سیاست های جدی و مبتنی بر اقتضائات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نظر به تجربیات و سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه استعداد های درخشان، بدین وسیله به عنوان مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان منصوب می شوید تا در تعامل با کلیه اساتید، مدیران و صاحب نظران این حوزه در راستای تحقق اهداف زیر کوشش فرمایید:

الف) ایجاد زمینه های شناسایی، رشد و شکوفایی حداکثری استعداد های فردی و گروهی و ارتقای ابعاد معنوی و دینی ایشان

ب) برنامه ریزی برای ارتقای سطح دانش و مهارت اساتید دانشگاه برای راهنمایی هدفمند صاحبان استعداد برتر به وسیله برنامه های آموزشی کوتاه مدت و ترویجی و برطرف موانع فعالیت و فرصت سازی مناسب

ج) توسعه اردو های جهادی، بازدید ها و دوره های آموزشی و احیای دوره های کارورزی و کارآموزی اختیاری به منظور ارتقای شناخت ایشان از احتیاج ها و شرایط واقعی جامعه

د) ساماندهی و توسعه پشتیبانی های مستقیم و غیر مستقیم مادی به ایشان در قالب بورس، جایزه های مقطعی و پژ

هـ) شبکه سازی افراد و گروه های نخبه در حوزه های تخصصی و حول فعالیت های نخبگی به منظور هم افزایی و همگرایی، تقویت همکاری، اشتراک دانش و اطلاعات و تشویق انجام کار های مشترک

امید است با عنایات خداوند متعال و همکاری کلیه مدیران و مسئولان حوزه آموزش در شکوفاسازی استعداد های درخشان و اعتلای دانش کشور پیروز باشید.

آرش خجسته عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. وی دارای مدرک دکتری دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتری تخصصی جراحی فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتری تخصصی مهندسی بافت و فلوشیپ شکاف و ناهنجاری های فکی از از بلژیک است.

خجسته در حال حاضر در گروه جراحی دهان، فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال ارایه خدمات است.

از مهمترین سوابق علمی وی می توان به کسب رتبه دانشجوی نمونه کشوری در سال1382، محقق جوان جشنواره رازی 1384، رتبه اول برد تخصصی جراحی فک سال 1387و محقق برگزیده جشنواره رازی 1398 اشاره نمود.

وی ریاست دانشکده فناوری های نوین پزشکی از سال 1394 تا 1400، دبیری شبکه طب بازساختی در سال 1395 و معاونت پژوهشی دانشکده دندانپزشکی از سال 1392-1394 در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.

لازم به ذکر است؛ پیش از این پروین پاسالار مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 31972

به "مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید