معرفی هتل 4 ستاره سوئیس بل هتل مانگا بسار در جاکارتا

به گزارش مجله آزمون اول، سوئیس بل هتل مانگا بسار جاکارتا | Swiss-Belhotel Mangga Besar

در سوئیس بل هتل مانگا بسار جاکارتا که هتلی 4 ستاره است، نیازهای اقامتی هر مسافری که به جاکارتا می آید، از مسافران کاری گرفته تا گردشگران، برآورده می گردد. با 10 دقیقه ماشین سوار از این هتل می توانید به فروشگاه هایی نظیر مانگا دوئا مال یا مراکز تفریحی مانند شهربازی انکول دریم لند دسترسی پیدا کنید. در ادامه این متن، همراه با خبرنگاران باشید تا با ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل حیات ریجسنی دهلی سوئیس بل هتل مانگا بسار جاکارتا و فاصله آن با جاذبه های معروف شهر آشنا شوید.

معرفی هتل 4 ستاره سوئیس بل هتل مانگا بسار در جاکارتا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

خدمات رفاهی سوئیس بل هتل مانگا بسار جاکارتا

در این هتل و در بخش پذیرش راهنمای گردشگری وجود داشته و کارمندان میز پذیرش 24 ساعته کار می نمایند. انبار چمدان موجود در این قسمت، در مواقع ضروری به کار می آید و یک دستگاه خودپرداز برای مهمانان قرار داده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است و برای سیگار کشیدن بخش های خاصی مهیا شده که در دیگر محوطه ها مجاز نیست. اتوشویی برای مهمانان فراهم شده که هزینه مجزایی خواهد داشت و ترانسفر فرودگاهی نیز در صورت درخواست با مبلغ جداگانه ای برایتان انجام می گردد.

اینترنت وای فای در تمام بخش های هتل به صورت رایگان در دسترس شما خواهد بود و همچنین یک پارکینگ رایگان در نزدیکی هتل برای استفاده شما وجود دارد. برای آن هایی که سفر کاری دارند، اتاق های برگزاری کنفرانس و جلسه فراهم شده است. کارمندان هتل به زبان های چینی، اندونزیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 تا 13:00 می باشد.

امکانات تفریحی سوئیس بل هتل مانگا بسار جاکارتا

یک استخر سرپوشیده بسیار دوست داشتنی میزبان شما خواهد بود برای اینکه در آن شنا نموده و سرگرم شوید. اگر نگران ورزش روزانه تان هستید، باشگاه بدنسازی هتل مناسب شماست. علاوه بر آن، سونای خشک و بخار برای شما تعبیه شده است.

رستوران های هتل

  • سوییس-کافه: این رستوران غذاهای بین المللی سرو نموده و برای صبحانه، ناهار و شام باز است.
  • رستوران سیلور لاونج (Silver Lounge): در کافه رستوران لابی غذاهای بین المللی سرو می گردد.
  • رستوران جوز گریل (Joes Grill): اگر به استیک و در کل غذاهای گریل شده علاقه دارید، به اینجا بروید که برای ناهار و شام باز است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های سوئیس بل هتل مانگا بسار جاکارتا با تلویزیونی تجهیز شده اند که شبکه های جهانی و کابلی را پخش می نماید. سرویس خواب های داخل اتاق ها بسیار با کیفیت هستند و تهویه مطبوع، فضای داخل اتاق را بسیار دلچسب و دلپذیر می نماید. اگر هوس قهوه یا چای کردید و در عین حال دوست نداشتید که از اتاق بیرون روید، می توانید از دستگاه چای/قهوه ساز موجود بهره ببرید؛ البته سرویس پذیرایی در اتاق نیز 24 ساعته انجام می گردد.

روزنامه و اینترنت به صورت رایگان در دسترس شماست و همچنین میز کار و گاوصندوق برای شما قرار داده شده است. در سرویس حمام خصوصیتان، لوازم آرایشی-بهداشتی گوناگونی نظیر سشوار، حوله، صابون، مسواک و … وجود دارد. بطری های آب رایگان و نظافت روزانه از دیگر امکانات هستند.

انواع اتاق های هتل

  • اکسکیوتیو کلاب: این اتاق ها حدودا 50 متر هستند و یک تخت دونفره در آن ها وجود دارد.
  • سوپریر دولوکس: این نوع اتاق ها 32 متر هستند که یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره در آن ها موجود می باشد.
  • گرند دولوکس: آن ها 41 متر هستند و یک تخت دونفره دارند.
  • دولوکس: این اتاق ها 32 متری هستند و یک تخت دونفره دارند دو تخت تک نفره در آن ها موجود است.

فاصله هتل تا جاذبه های جاکارتا

  • مرکز نمایشگاهی پی آر جی جاکارتا: این نمایشگاه تا شما تنها 1.4 کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 30 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 14 دقیقه طول می کشد.
  • میدان مانگا دوئا: تا شما 1.5 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 7 دقیقه راه خواهید بود و پیاده 20 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • مرکز خرید پسار بارو: حدودا 1.5 کیلومتر تا این فروشگاه فاصله دارید. می توانید با تاکسی 15 دقیقه ای و پیاده 30 دقیقه به آنجا برسید و اتوبوس شما را 25 دقیقه ای می رساند.
  • مرکز خرید آی تی سی گلودوک: تقریبا 1.9 کیلومتر تا این فروشگاه فاصله دارید که اگر با تاکسی بروید 11 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم 15 دقیقه بعد خواهید رسید.
  • دونیا فانتسی:7 کیلومتر تا این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 14 دقیقه و با اتوبوس هم 23 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • پارک یادبود ملی: این پارک تا شما حدودا 3 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 20 دقیقه ای و با اتوبوس 35 دقیقه ای خواهید رسید.
  • ایستگاه قطار گمبیر:1 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 20 دقیقه ای و با اتوبوس 32 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • موزه ملی اندونزی: برای رسیدن به این موزه که حدودا 3.3 کیلومتر تا شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 22 دقیقه ای و اگر با اتوبوس بروید، حدودا 33 دقیقه ای خواهید رسید.
  • مرکز خرید سارینا: از شما 4.4 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی شما را 30 دقیقه ای می رساند. اگر با اتوبوس بروید 40 دقیقه بعد به آنجا خواهید رسید.
  • بنای تاریخی بونداران هی (سلامت دتانگ): 3 کیلومتر دورتر از شماست. برای اینکه به این بنا برسید می توانید از اتوبوس بهره ببرید که حدودا 45 دقیقه این راستا طول خواهد کشید. اگر با تاکسی بروید، بعد از 30 دقیقه می رسید.
  • باغ وحش راگونان: این باغ وحش از شما 18.2 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 1 ساعت و 6 دقیقه ای می رساند. اگر با اتوبوس بروید، 1 ساعت و 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه حلیم پرداناکوسوما: این فرودگاه تا هتل شما 14.2 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 50 دقیقه ای به آنجا می رسید. اگر با اتوبوس بروید حدودا 1 ساعت و 35 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه سوکارنو جاکارتا: 20 کیلومتر تا سوئیس بل هتل مانگا بسار جاکارتا فاصله دارد. اگر با تاکسی بخواهید به این فرودگاه بروید، حدودا 40 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس 2 ساعت و 40 دقیقه طول می کشد.

موقعیت سوئیس بل هتل مانگا بسار جاکارتا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

جاکارتا 10750، تامن ساری، جی آی کارتینی رایا، پلاک 57

Jl Kartini Raya No. 57, Taman Sari, 10750 Jakarta, Indonesia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2565

به "معرفی هتل 4 ستاره سوئیس بل هتل مانگا بسار در جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره سوئیس بل هتل مانگا بسار در جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید