معرفی و جاذبه های گردشگری سیشل، جزیره رویاها در شرق آفریقا

به گزارش مجله آزمون اول، اگر به دنبال یک مکان مناسب برای کسب آرامش و لذت بردن از طبیعت هستید، ما به شما مجمع الجزایر سیشل در شرق آفریقا را توصیه میکنیم.مجمع الجزایر سیشل در سواحل شرقی آفریقا واقع شده و بیشتر از 100 جزیره دارد، آسمانش همواره آفتابی است و اطراف آن را آب های کریستالی پوشانده است. کلبه هایی نیز در اعماق اقیانوس ها برای اقامت وجود دارد. در بدو ورود به این جزیره، جذب صدای زیبای چکاوک های کمیاب و محو دیدن درختان بومی پالم خواهید شد و به این نتیجه می رسید که گویی وارد جزایر بهشتی شده اید. با خبرنگاران همراه باشید تا سفر به سیشل را به طور مجازی، تجربه کنیم و با جاذبه های گردشگری سیشل و جاهای دیدنی سیشل آشنا شویم.

معرفی و جاذبه های گردشگری سیشل، جزیره رویاها در شرق آفریقا

برای دیدن بهشت روی زمین، با تور سیشل همراه شوید.

سیشل، مقصدی رویایی

بعضی از جزایر سیشل، مرجانی و بعضی نیز گرانیتی هستند. ماهه پراسلین و لادیگ، جزو جزایر اصلی آن می باشند که می توانید در آنها اسکان کنید و برای گشت و گذار به دیگر جزایرش بروید. سیشل به آفریقا نزدیک می باشد. بی شک هدف از سفر به سیشل، شرکت در برنامه های گشت و گذار و بعد از آن هم استراحت در سواحل جزایر و نیز دیدن جاذبه های گردشگری سیشل و جاهای دیدنی سیشل می باشد. مردم سیشل به زبان های انگلیسی، فرانسوی و کرول صحبت مینمایند و واحد پولشان روپیه سیشل می باشد. اگر از یکی از کشورهای آمریکایی قصد سفر به این جزیره را دارید، ابتدا باید به لندن یا پاریس بروید، سپس از آنجا به یکی از کشورهای خاورمیانه مانند قطر یا دبی رفته و از آنجا می توانید به این مجمع الجزایر پرواز داشته باشید. طول مدت پرواز از اروپا به این جزیره، در حدود دوازده ساعت می باشد.

بهترین زمان سفر به سیشل

در تمامی روزهای سال، گرشگرانی برای گشت و گذار به سیشل سفر می نمایند، اما ماه های ژوئن، جولای و آگوست، خنک تر و خشک می باشد. سیشل در ماه ژوئن، کمترین گردشگر را دارد و همچنین در ماه های انتهایی تابستان نیز بیشترین تعداد گردشگر را به خود اختصاص می دهد. ماه های نوامبر تا آوریل، ماه هایی گرم تر و همراه با بارندگی می باشند. در تمام طول سال، دمای متوسط این جزایر به 75 تا 88 درجه فارنهایت می رسد و همچنین سفر به این جزیره در ماه های می و اکتبر به دلیل قیمّت های مناسب و تخفیف های عالی، پیشنهاد می گردد.

کارهایی را که می توان انجام داد

به دیدن جاذبه های گردشگری سیشل و جاهای دیدنی سیشل بروید، به طور مثال: جزیره ماهه، باغ های گیاه شناسی ای در این جزیره وجود دارد، با گیاهان و درختان و گل های زیبا. قدمت این باغ به بیشتر از یک قرن می رسد. همچنین دیدن جزایر آلدابرا که شامل چهار جزیره مرجانی به دور یک دریاچه است و مکان زندگی بیش از 150000 لاک پشت غول پیکر می باشد نیز می تواند بسیار زیبا و خاطره انگیز باشد. از تفریحات آبی سیشل لذت ببرید. قایق رانی با قایق های بادبانی، قایق سواری با کایاک و غواصی از بهترین تفریحات آبی می باشند. همچنین می توانید با قایق های تفریحی، به سایت غواصی یکی از جزایر مرجانی سفر کنید، با غواصی به دیدن زندگی زیر آب بروید و لذت ببرید و سپس می توانید تجربه جدیدی کسب کنید و تفاوت بین ساحل و زیر آب را ببینید. به شما پیشنهاد می کنم که به هیچ وجه، تمام مدت را برای استراحت در محل اقامت خود نمانید، از لحظه لحظه سفر خود لذت ببرید، به جزایر دیگر بروید و صحنه های دیدنی بسیاری را مشاهده نمایید. شما می توانید با انواع قایق ها، بالگردها و هواپیماهای کوچک به گشت های مختلف رفته و لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1434

به "معرفی و جاذبه های گردشگری سیشل، جزیره رویاها در شرق آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی و جاذبه های گردشگری سیشل، جزیره رویاها در شرق آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید