ملی پوشان ایتالیا برای مصاف با اروگوئه و لیختن اشتاین معین شدند

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی آتزوری بازیکنان مورد نظر خود برای مصاف محبت آمیز با اروگوئه و جدال با لیختن اشتاین در انتخابی جام جهانی را به اردوی تیم ایتالیا ملی فراخواند.

ملی پوشان ایتالیا برای مصاف با اروگوئه و لیختن اشتاین معین شدند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور لحظه آخری ایتالیا 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، جامپیرو ونتورا سرمربی تیم ملی ایتالیا برای بازی محبت آمیز پیش روی تیمش برابر اروگوئه و پس از آن برابر لیختن اشتاین در مرحله انتخابی جام جهانی 2018، 23 بازیکن را به اردوی آتزوری احضار کرد.

ایتالیا 6 روز دیگر در یک بازی محبت آمیز به مصاف اروگوئه می رود و 11 ژوئن (21 خرداد) در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 میزبان لیختن اشتاین خواهد بود.

بازیکنان دعوت شده به اردوی آتزوری به شرح زیر هستند:

دروازه بان ها: جان لوئیجی بوفون (یوونتوس)، جانلوئیجی دوناروما (میلان)، سیمونه اسکوفت (اودینزه)

مدافعان: داویده آستوری (فیورنتینا)، آندره ا بارتزالی(یوونتوس)، لئوناردو بونوچی (یوونتوس)، ماتیا کالدارا(آتالانتا)، جورجو کیه لینی (یوونتوس)، آندره آ کونتی (آتالانتا)، دانیلو دآمبروسیو(اینتر)، متئو دارمیان (منچستریونایتد)، الکس فراری (هلاس ورونا)، جان مارکو فراری(کروتونه) و لئوناردو اسپیناتزولا (آتالانتا)

هافبک ها: دانیله دروسی (رم)، کلودیو مارکیزیو (یوونتوس)، ریکاردو مونتولیوو (میلان)، لورنزو پیگرینی (ساسولو) و مارکو وراتی (پاری سن ژرمن)

مهاجمان: آندره آ بلوتی (تورینو)، ادر سیتادین مارتینس (اینتر)، مانولو گابیادینی (ساوتهمپتون) و چیرو ایموبیله (لاتزیو)

شرح: بازیکنانی که با علامت تعیین شده اند فقط تا 15 خرداد ماه در اردو خواهند بود و بعد از ملحق شدن ملی پوشان تیم یوونتوس که در حال حاضر خود مهیای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا و جدال با رئال مادرید می نمایند، اردوی آتزوری را ترک خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5111

به "ملی پوشان ایتالیا برای مصاف با اروگوئه و لیختن اشتاین معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان ایتالیا برای مصاف با اروگوئه و لیختن اشتاین معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید