مهاجری: می خواهیم خط تیره استقلال را در جدول پاک کنیم

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تاکید بر قابلیت های فنی استقلال گفت: کوشش می کنیم خط تیره آنها در جدول رده بندی را پاک کنیم.

مهاجری: می خواهیم خط تیره استقلال را در جدول پاک کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمدرضا مهاجری امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل استقلال در هفته خاتمهی لیگ برتر (سی ام)، گفت: استقلال خط تیره نباختن در لیگ برتر را حفظ نموده و جا دارد قهرمانی این تیم را تبریک بگویم. کوشش می کنیم از اعتبارمان دفاع نموده و بگوییم با شایستگی خودمان را در لیگ حفظ کردیم.

وی گفت: کار دشواری با وجود مسائل داشتیم. بار ها گفتم شهر هایی مثل مسجدسلیمان احتیاج به زیرساخت دارند و حیف است از امکانات بی بهره باشند. استقلال قابلیت های بالایی دارد و درست است که با فاصله کمی به نسبت استقلال با این تیم بازی می کنیم، اما سعی کردیم به لحاظ روحی و روانی بازیکنان را با شکل بازی استقلال آشنا و از نقاط ضعف آن ها استفاده کنیم. ضمن احترام به استقلال و کادر فنی اش کوشش می کنیم خط تیره آن ها را در جدول رده بندی پاک کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اینکه ماندن نفت منوط به کسب رجحان پرسپولیس برابر شهر خودروی مشهد است، توضیح داد: شرایط سختی است و از روزی که مسئولیت نفت را قبول کردم به بازیکنان و مجموعه باشگاه گفتم باید به سمتی حرکت کنیم که اختیار کار دست خودمان باشد. باید مقابل استقلال امتیاز بگیریم. بازیکنان نفت متحول شدند و ضمن احترام به فراز کمالوند و محمود فکری، توانستیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. زیاد نگران اتفاقات فوتبالی امشب نیستم و اگر شرایط ماندن فراهم گردد، چه بهتر، ولی سعی می کنیم با همان رویه قبلی پیش برویم.

مهاجری در واکنش به شایعه جدایی از نفت مسجدسلیمان در خاتمه فصل گفت: در حال حاضر تمرکزم برای ملاقات با استقلال و اولویت اولم نفت مسجدسلیمان است. بحث اخلاقی اجازه نمی دهد که وقتی یک بازی دیگر داریم با کسی صحبت کنم. روی کاغذ برای ماندن تیم یک سکته کوچک داریم و باید ابتدا این موضوع رفع گردد. خودم همواره به ثبات اعتقاد دارم و یک مربی در ثبات نتیجه می گیرد. شناخت نسبی از نفت پیدا نموده ام و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد تا در خدمت مردم مسجدسلیمان باشیم.

ملاقات تیم های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان، ساعت 20 فردا دوشنبه در استادیوم آزادی برگزار می گردد. قرار است در خاتمه این ملاقات جشن قهرمانی شاگردان فرهاد مجیدی نیز برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 35877

به "مهاجری: می خواهیم خط تیره استقلال را در جدول پاک کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: می خواهیم خط تیره استقلال را در جدول پاک کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید