نابودی مهمترین کانون داعشی در حدفاصل دیالی و صلاح الدین

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، محمد ضیفان العبیدی رئیس سابق شورای ناحیه العظیم در دیالی عراق از عملیات راهبردی برای نابودی بزرگترین هسته داعشی در حدفاصل این استان و استان صلاح الدین عراق، اطلاع داد.

نابودی مهمترین کانون داعشی در حدفاصل دیالی و صلاح الدین

وی اضافه کرد: نیروهای امنیتی و حشد شعبی از چند روز قبل، راهبرد جدیدی را برای نابودی داعشی ها در حوض المیته در حدفاصل دیالی و صلاح الدین شروع نموده اند و آن استقرار تدریجی و ایجاد مراکز دیده بانی در منطقه مذکور به منظور نابودی هسته های داعشی در این منطقه راهبردی که نقطه تلاقی دیالی و صلاح الدین هستند، است.

العبیدی اشاره نمود: منطقه حوض المیته، طی شش سال گذشته مهمترین کانون داعشی ها بوده است زیرا سکنه ای نداشته است و ساکنان آنان منطقه را به علت اقدامات تروریستی ترک نموده اند و منطقه جذابی برای تروریستهای فراری از استانهای کرکوک، و صلاح الدین و دیالی محسوب می شد.

وی گفت: نابودی داعش در منطقه حوض المیته بسیار مهم است. طی هفته های آینده شاهد بازگشت ساکنان به روستاهای آزاد شده در این منطقه خواهیم بود و خطر امنیتی بزرگی که دیالی و صلاح الدین و کرکوک را تهدیدی می کرد از بین خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19151

به "نابودی مهمترین کانون داعشی در حدفاصل دیالی و صلاح الدین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نابودی مهمترین کانون داعشی در حدفاصل دیالی و صلاح الدین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید