نجات فرد سقوط نموده به دره 150 متری از مرگ حتمی پس از 4 روز

به گزارش مجله آزمون اول، مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از نجات فرد میان سال از دره ای در روستای گرکین پس از چهار روز اطلاع داد.

نجات فرد سقوط نموده به دره 150 متری از مرگ حتمی پس از 4 روز

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، حمیدرضا ململی، مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: فرد میان سالی که در حال رانندگی با خودروی پراید خود بود به دره 150 متری در روستای گرکین سقوط نموده و مصدوم شده بود؛ پس از چهار روز با حضور آتش نشانان قزوین و عملیات نفس گیر نجات پیدا کرد.

وی اضافه نمود: در پی تماس با سامانه 125 از سوی عوامل هلال احمر و احتیاج به تجهیزات تخصصی آتش نشانی مبنی بر نجات فرد سقوط نموده در دره 150 متری، تیم امدادونجات کوهستان ایستگاه های چهار و پنج با تجهیزات امدادی و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین توضیح داد: فرد مصدوم چهار روز پیش در حین رانندگی به دره سقوط نموده بود که به دلیل صعب العبور بودن راستا هیچ فردی متوجه این حادثه نشده بود.

ململی بیان نمود: این فرد در مدت چهار شبانه روز با خوردن آب که در خودرو داشت توانسته بود زنده بماند و بعدازاین مدت به رغم شکستگی هایی که در اعضاء بدن داشت توانسته بود با روشن کردن آتش رهگذران را متوجه حضور خود کند.

وی گفت: با کوشش آتش نشانان و استفاده از تجهیزات تخصصی فرد مصدوم از مرگ حتمی نجات یافت و جهت درمان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2683

به "نجات فرد سقوط نموده به دره 150 متری از مرگ حتمی پس از 4 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات فرد سقوط نموده به دره 150 متری از مرگ حتمی پس از 4 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید