نصب یک ابزار جدید در مریخ نورد 2020

به گزارش مجله آزمون اول، ناسا تصمیم دارد یک ابزار جدید به مریخ نورد 2020 اضافه کند تا به واسطه آن خاک مریخ را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

نصب یک ابزار جدید در مریخ نورد 2020

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی نت، ناسا تصمیم دارد یک ابزار جدید به مریخ نورد 2020 اضافه کند تا بواسطه آن خاک مریخ را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

اداره کل ملی هوانوردی آمریکا هنوز نامی برای این ابزار انتخاب نکرده و فقط گفته است: SuperCam به زودی در آزمایشگاه پیشرانه جت ناسا به روی مریخ نورد 2020 نصب می گردد.

به تازگی مهندسان ناسا کیت های دوربین های فوق دقیق مریخ نورد 2020 را بر روی این سیستم نصب کردند تا پس از ارسال مریخ نورد 2020 اطلاعات مهمی در اختیار دانشمندان قرار گیرد.

ناسا روز سه شنبه تأیید کرد که مهندسان آزمایشگاه پیشرانش جت در پاسادینا، کالیفرنیا، ابزار جدیدی که هنوز نام رسمی خود را دریافت نکرده با نام SuperCam Mast Unit روی سیستم مریخ نورد 2020 نصب خواهند کرد.

این ابزار جدید قرار است سنگ ها و خاک های مریخ را آنالیز کند؛ به ویژه برای پیدا کردن ترکیبات ارگانیک که می تواند به زندگی گذشته در مریخ مربوط باشد.

انتهای پیغام/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1763

به "نصب یک ابزار جدید در مریخ نورد 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب یک ابزار جدید در مریخ نورد 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید