هاکی قهرمانی آسیا &ndash تایلند، برد آسان مردان و زنان هاکی باز در گام سوم

به گزارش مجله آزمون اول، تیم های هاکی مردان و زنان ایران در سومین بازی خود در رقابتهای هاکی داخل سالن قهرمانی آسیا به پیروزی رسیدند.

هاکی قهرمانی آسیا &ndash تایلند، برد آسان مردان و زنان هاکی باز در گام سوم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، ملی پوشان هاکی زنان ایران در ادامه رقابتهای هاکی داخل سالن قهرمانی آسیا 2019 در گروه A بانوان در ورزشگاه موج آبی شهر چونبوری تایلند با پیروزی پرگل 5 بریک نپال را شکست دادند.

گلزنان بازی ایران به توضیح زیر بودند: الهام دایی دقیقه 7- ساناز بهرامی3 گل در دقایق 11و15و25 و خدیجه قنبری دقیقه 38 کاپیتان ایران. تنها گل نپال آنجانا چاند دقیقه 23 به ثمر رساند.

تیم هاکی بانوان ایران با سرمربیگری نیلوفر عبدی در آخرین و حساس ترین دیدار گروهی خود ساعت 10:10 صبح فردا آدینه 28تیرماه به مصاف ازبکستان تیم قدرتمند و صاحب سبک و مدعی آسیا می رود و برای صعود از گروه A تنها به برد احتیاج دارد.

در ادامه این رقابت ها تیم ملی هاکی مردان ایران در سومین بازی خود در ادامه هشتمین دوره رقابتهای هاکی داخل سالن قهرمانی آسیا 2019 در ورزشگاه ورزشی موج آبی چون بوری تایلند با نتیجه 4 بریک تیم خوب مالزی را با پیروزی پشت سرگذاشت و سه برده شد.

در این دیدار رضا نوروززاده 2گل در دقایق 6 و10- محمد اثنی عشری در دقیقه 19 و حمید نورانیان در دقیقه 40 برای ایران وارد دروازه حریف کردند. تنها گل مالزی توسط هانیپ در دقیقه 28 وارد دروازه ایران شد.

تیم ایران صدرنشین گروه در ادامه رقابتها و آخرین دیدار گروه A با سرمربیگری ابوالفضل یوسفی فردا آدینه 28 تیرماه از ساعت 14.50 به وقت محلی برابر فیلیپین به میدان خواهد رفت.

س

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1757

به "هاکی قهرمانی آسیا &ndash تایلند، برد آسان مردان و زنان هاکی باز در گام سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاکی قهرمانی آسیا &ndash تایلند، برد آسان مردان و زنان هاکی باز در گام سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید