هتل آسیا بانکوک

به گزارش مجله آزمون اول، هتل آسیا بانکوک یکی از هتل های مجهز پایتخت تایلند است که در مرکز شهر قرار گرفته است. یکی از امتیاز های هتل موقعیت جغرافیایی مناسب آن می باشد که با قرار گیری در بین مراکز تجاری و خرید و هم چنین نزدیکی به مرکز های تفریحی شهر راحتی و آسایش را برای مهمانان خود به خصوص برای افرادی که برای سفر های کاری به این شهر می آیند ، فراهم کرده است. برای مثال ، ایستگاه اسکای ترین ، میدان تاریخی و زیبای سیام و مرکز خرید معروف MBK تنها در فاصله 1 کیلو متری از هتل واقع شده اند. از طرف دیگر ایستگاه قطار Ratchathewi به طور مستقیم به این هتل وصل است. فرودگاه بین المللی بانکوک نیز در فاصله 30 کیلو متری می باشد.

هتل آسیا بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

از مهم ترین خدمات تفریحی ارائه شده در هتل آسیا می توان دو استخر بزرگ و بالکنی آفتاب گیر به همراه جایگاه ها و چتر ها برای حمام آفتاب را نام برد. مرکز بدن سازی ، سونا و جکوزی ، خدمات ماساژ دهی به روش تایلندی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، گیم نت، کافی نت، خدمات تور های گشت درون و برون شهری و پارکی ویژه بچه ها از دیگر تسهیلات ارائه شده در این زمینه می باشند.

از جمله خدمات رفاهی که در این هتل 4 ستاره برای آسایش مهمانان در نظر گرفته شده اند می توان موارد زیر را نام برد: آژانس خدمات مسافرتی ، فروشگاه و غرفه ، تاکسی سرویس ، ترانسفر فرودگاهی رایگان ، خدمات خانه داری و لاندری ، پارکینگ سر پوشیده ویژه هتل ، نماز خانه ، لابی و اینترنت رایگان. برای برگزاری همایش ها و جلسه ها نیز یک سالن کنفرانس مجهز وجود دارد. فضای سبزی که در محوطه هتل وجود دارد یکی از بخش های زیبای هتل است. پذیرش نیز به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. بی جهت نیست که این هتل را بعنوان یکی از برترین هتل های بانکوک می شناسند.

برای اقامت مهمانان 650 اتاق وجود دارد که به تجهیزانی مانند تلفن مستقیم ، تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان کلاسیک ، صندوق امانات ، اینترنت رایگان ، مینی بار ، چای ساز و قهوه ساز با لوازم مورد احتیاج و حمام با وان و سشوار مجهز می باشند. هر اتاق دارای سیستم تهویه هوا است و به طور منظم مورد نظافت قرار می گیرد.

برای صرف غذا در هتل چند گزینه پیش رو دارید. رستوران Great Wall ، رستوران ویتنامی ، رستوران برزیلی و اگر به شنیدن موسیقی زنده هنگام صرف غذا های خود علاقه مند هستید ، کافی شاپ Tivoli که غذا های تایلندی و بین المللی ارائه می دهد را می توانید انتخاب نمایید. در نانوایی هتل و نیز در کافه کریستال که در لابی هتل واقع شده است می توانید از خوردن انواع پای ، کیک و شیرینی با یک فنجان قهوه داغ لذت ببرید. دو چایخانه که یکی سنتی است و دیگری بر روی بام هتل به ارائه خدمت به مهمانان مشغول است ، از دیگر بخش های خوشمزه هتل آسیا می باشند.

منبع: ای تایلند
انتشار: 25 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1821

به "هتل آسیا بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آسیا بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید