هروی: کرونا و مصدومیت برنامه تیم ملی کاراته را تغییر داد، زمان انتخابی مسابقات قهرمانی دنیا معین شد

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم ملی کاراته گفت: انتخابی وزن 55- کیلوگرم قهرمانی آسیا و 75- کیلوگرم جهانی تیم ملی 27 مهر و بقیه اوزان 8 آبان ماه برگزار می گردد.

هروی: کرونا و مصدومیت برنامه تیم ملی کاراته را تغییر داد، زمان انتخابی مسابقات قهرمانی دنیا معین شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی گفت: الحمدالله شرایط خوبی در اردوی تیم ملی حاکم است. همه ورزشکاران باانگیزه تمرین می نمایند تا خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی دنیا و آسیایی نمایند.

وی اضافه نمود: تمام هم و غم کادرفنی این است که دو تیم خوب و مجزا را آماده حضور در رقابت های قهرمانی دنیا و آسیا کند. کاراته ایران از قدرت های سنتی این رشته ورزشی است و کوشش می کنیم با توجه به امکانات خوبی که در اختیار تیم ملی است برترین نتایج را امارات و قزاقستان بدست اوریم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: یکی از مسائل ما در اردوی اخیر اسیب دیدگی و کرونای بعضی ورزشکاران است. طبق برنامه قبلی قرار بود انتخابی تیم ملی 26 و 27 مهرماه برگزار گردد اما مسائل بوجود آمده برنامه های کادرفنی را تغییر داد.

هروی توضیح داد: با شرایط بوجود امده انتخابی وزن 55- (برای مسابقات قهرمانی آسیا)، 75- (برای مسابقات قهرمانی دنیا) 27 مهرماه برگزار می گردد و انتخابی اوزان 60 ، 67، 84- و 84+ (برای مسابقات قهرمانی دنیا) 8 آبان ماه برگزار خواهد شد تا ترکیب نهایی ملی پوشان برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا تعیین گردد.

سرمربی تیم ملی در سرانجام توضیح داد: پس از برگزاری انتخابی دنیا، نفرات اعزامی به امارات تعیین می شوند و سایر ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 29863

به "هروی: کرونا و مصدومیت برنامه تیم ملی کاراته را تغییر داد، زمان انتخابی مسابقات قهرمانی دنیا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: کرونا و مصدومیت برنامه تیم ملی کاراته را تغییر داد، زمان انتخابی مسابقات قهرمانی دنیا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید