هواپیمایی ژاپن جایزه برترین خدمات در کابین و وای فای را دریافت کرد

به گزارش مجله آزمون اول، هواپیمایی ژاپن، در مسابقات جوایز انتخاب منطقه ای مسافران اپکس، توانست دو جایزه برترین خدمات کابین و برترین وای فای را دریافت کند.

هواپیمایی ژاپن جایزه برترین خدمات در کابین و وای فای را دریافت کرد

شرکت هواپیمایی ژاپن، یکی از اعضای اتحاد شرکت های هواپیمایی دنیا (oneworld® alliance)، اخیرا دو جایزه و تقدیرنامه برای برترین خدمات در کابین هواپیما و برترین خدمات وای فای در آسیا و استرالیا، در جشن مسابقه جوایز انتخاب منطقه ای مسافران اپکس 2018 (APEX Regional Passenger Choice Awards) در طول اپکس آسیا در شهر شانگهای چین را دریافت کرد.

مسابقه جوایز انتخاب منطقه ای مسافران اپکس، کشورهای آسیایی و استرالیایی، آفریقایی، خاورمیانه، اروپایی و آمریکایی را پوشش می دهد و رتبه بندی مسافران را در بیش از 500 هزار پرواز در سراسر دنیا را ارائه می نماید.

شرکت هواپیمایی ژاپن، بر محصولات و خدماتش سرمایه گذاری نموده است تا یک تجربه عالی پرواز برای مسافران در تمام قسمت های سفر فراهم کند. هواپیمای بسیار تحسین برانگیز سوئیت آسمانی شرکت هواپیمایی ژاپن (JAL SKY SUITE)، شامل خدمات کلاس تجاری و فرست کلاس با سوئیت های خصوصی، مونیتورهای ال سی دی 23 اینچی و غذاهای لذیذ به همراه انتخاب های فراوان و عالی نوشیدنی می گردد که تجربه ای لذت بخش از سفر را برای مهمانان آن فراهم می نماید.

اسکای ترکس (Skytrax) در سال 2013، جایزه برترین جایگاه هواپیمایی کلاس تجاری را به این شرکت هواپیمایی اعطا کرد. هواپیمایی ژاپن بعلاوه دو بار به عنوان برترین جایگاه هواپیمایی کلاس مالی (economy class)، در سال های 2015 و 2017، شناخته شده است. در پروازهای داخلی ژاپن، وای فای رایگان برای فراهم کردن سفری لذت بخش برای تمامی مشتریان، به مسافران پیشنهاد می گردد.

گروه شرکت هواپیمایی ژاپن که با این موفقیت ها تشویق شده است، به فراهم کردن بالاترین کیفیت خدمات برای مشتریان در هر پرواز ادامه خواهد داد و برای رسیدن به هدف نهایی اش، یعنی تبدیل شدن به یکی از برترین، معتبرترین و مورد ترجیح ترین هواپیمایی دنیا، تمام تلاشش را خواهد نمود.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 33620

به "هواپیمایی ژاپن جایزه برترین خدمات در کابین و وای فای را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی ژاپن جایزه برترین خدمات در کابین و وای فای را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید