هوشنگ نصیرزاده: خطیر قرارداد ما و مسئولان قبلی استقلال درباره شجاعیان را ندیده است

به گزارش مجله آزمون اول، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: خطیر قراردادی که امضای شجاعیان پای آن هست را ندیده است.

هوشنگ نصیرزاده: خطیر قرارداد ما و مسئولان قبلی استقلال درباره شجاعیان را ندیده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هوشنگ نصیرزاده در حاشیه بازی دوستانه تیم ملی ایران و بولیوی در صحبت با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: ممکن است تا هفته آینده سهام شرکت ماشین سازی به فرد دیگر منتقل گردد. ممکن نیست تیم ماشین سازی به شهر دیگری انتقال پیدا کند، چرا که تیم های قدیمی و ریشه داری مانند ماشین سازی، تراکتورسازی، سپاهان، ذوب آهن، فولاد و... غیر قابل انتقال به شهرهای دیگر هستند. تیم ما هم قدیمی ترین تیم غرب کشور است. تیم های حاضر در لیگ برتر یا به عنوان شرکت و یا به عنوان موسسه ثبت شده اند، تیم ما هم به عنوان شرکت ثبت شده و سهام این شرکت قرار است انتقال پیدا کند.

وی راجع به این که گفته می گردد پرونده شکایت از باشگاه استقلال به خاطر انتقال داریوش شجاعیان به کمیته استیناف کشیده شده است، بیان کرد: اصلا این پرونده آنالیز نشده که بخواهد به کمیته استیناف برود. قرار است در دو سه روز آینده کمیته استیناف جلسه ای را با حضور طرفین تشکیل دهد، چرا که این پرونده خاص و جدید است. کل ماجرا این است که شجاعیان قراردادش را با باشگاه گسترش فولاد فسخ کرد و به استقلال آمد. بین طرفین (من، افتخاری و شجاعیان) قراردادی امضا شد که چک های مربوط به این قراردادها پاس نشد. از این رو ما می توانیم به عنوان غرامت بازیکن را به تیم مان برگردانیم. این اتفاق غیرطبیعی نیست چرا که معمولا در حوزه اقتصاد رخ می دهد. سازمان خصوصی سازی برای انتقال شرکت هایش چنین شروطی را قرار می دهد، همانطور که گفتم این یک پرونده با موضوع جدید در کمیته معین وضعیت است که احتیاج به آنالیز دارد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در این باره خاطر نشان کرد: روی چک هایی که از باشگاه استقلال دریافت کردیم، امضای شیرازی که مربوط به اسپانسر قبل استقلال بود دیده می شد، اما چون استقلال اسپانسرش را عوض کرد دیگر پولی از اسپانسر قبلی در حسابش نماند. از این رو چک هایمان را توسط حساب دار باشگاه به باشگاه استقلال می دادیم تا آنها را علی رغم تاخیری که وجود داشت نقد کند که این کار را هم انجام می دادند، تا اینکه چک تاریخ 25 اسفندماه 96 نقد نشد. ما وقتی دیدیم کارمندان باشگاه استقلال حقوق و عیدی نگرفته اند، این چک را نگه داشتیم تا بعد از عید آن را نقد کنیم که نه تنها این چک بلکه چک های بعدی هم نقد نشد و در نهایت تصمیم گرفتیم شکایت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که خطیر معاون باشگاه استقلال اعلام نموده تحت هیچ شرایطی قانون اجازه بازگشت شجاعیان به گسترش فولاد را نمی دهد و چنین اتفاقی در هیچ جای جهان رخ نداده است، گفت: این به خاطر این هست که خطیر قرارداد بین طرفین را ندیده است، امضای شجاعیان پای قرارداد موجود است؛ البته باید این موضوع در کمیته معین وضعیت آنالیز شده و توسط این کمیته همه چیز تعیین خواهد شد.

نصیرزاده درباره اینکه آیا در استادیوم آزادی با فتحی در این مورد صحبت نموده است یا نه؟ بیان کرد: نه اصلاً چنین صحبتی با فتحی نداشتیم. من او را زمانی که رئیس کمیته انضباطی بود می شناختم و با وی در ارتباط بودم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز درباره حضور بانوان در استادیوم آزادی خاطر نشان کرد: من وارد این بحث ها نمی شوم، به هر حال انتقاداتی متوجه حضور بانوان در استادیوم بود و انتقاداتی هم متوجه عدم حضور آنها در استادیوم وجود داشت، اما امروز می بینیم بانوان در استادیوم حضور دارند و یک صندلی خاص برای آنها در نظر گرفته شده است که امیدوارم این صندلی برای بانوان همیشگی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 127

به "هوشنگ نصیرزاده: خطیر قرارداد ما و مسئولان قبلی استقلال درباره شجاعیان را ندیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشنگ نصیرزاده: خطیر قرارداد ما و مسئولان قبلی استقلال درباره شجاعیان را ندیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید