والورده: مسی بعد از ضربه اسمالینگ به شدت احساس ناراحتی می کرد، جدال با منچستریونایتد هنوز تمام نشده است

به گزارش مجله آزمون اول، ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با وجود فزونی شاگردانش در خانه منچستریونایتد می گوید هنوز این تقابل تمام نشده است.

والورده: مسی بعد از ضربه اسمالینگ به شدت احساس ناراحتی می کرد، جدال با منچستریونایتد هنوز تمام نشده است

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم اولدترافورد با گل به خودی دقیقه 12 لوک شاو با نتیجه یک بر صفر منچستریونایتد را از پیش رو برداشتند، پس از این بازی گفت: با توجه به سبک بازی که منچستریونایتد از خود ارائه می داد و جوی که در استادیوم اولدترافورد حاکم بود، واضح بود که کسب پیروزی در اینجا کار سختی است. این جدال هنوز تمام نشده، حتی اگر ما در این بازی با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی می رسیدیم. ما دیدیم که منچستریونایتد در پاریس - در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان- چه کار کرد. هنوز راه زیادی برای پیمودن باقی مانده و هر اتفاقی در بازی برگشت ممکن است، رخ دهد.

سرمربی بارسلونا صحبت های خود را اینطور ادامه داد: حفظ بازی سطح بالا در تمامی طول فصل کار سخت و پیچیده ای است. همواره فراز و نشیب هایی وجود دارد، اما وقتی پا به بازی بزرگی می گذاریم، تیم همواره واکنش خوبی از خود نشان می دهیم. تقابل با منچستریونایتد هم بازی سختی بود و طرفداران شان آنها را برای فشار آوردن به ما ترغیب کردند. اگر بازی را بررسی کنید، می بینید که دروازه بان ما - تِراشتکن - هیچ مهار توپ جدی نداشت، اما در بعضی موارد به دردسر افتادیم.

وی همچنین در مورد آوردن آرتورو ویدال و سرخی روبرتو در نیمه دوم به جای فیلیپه کوتینیو آرتورو ملو و تغییر سیستم بازی تیمش به 2-4-4 گفت: بعد از تغییراتی که در نیمه دوم اعمال کردیم، ما بر بازی تسلط بیشتری پیدا کردیم. با توجه به اینکه ما از یک بازی سخت با اتلتیکومادرید پا به این دیدار گذاشته بودیم، احتیاج به بازیکنانی داشتیم که تازه نفس باشند.

والورده همچنین در مورد ضربه ای که کریس اسمالینگ در دقایق پایانی نیمه اول در یک نبرد بر سر تصاحب توپ به صورت لیونل مسی زد، گفت: مسی بعد از آن ضربه که ضربه محکمی بود، به شدت احساس ناراحتی می کرد. پنجشنبه هم وضعیت او را مورد ارزیابی دقیقی قرار خواهیم داد. بینی او کبود و متورم شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1033

به "والورده: مسی بعد از ضربه اسمالینگ به شدت احساس ناراحتی می کرد، جدال با منچستریونایتد هنوز تمام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: مسی بعد از ضربه اسمالینگ به شدت احساس ناراحتی می کرد، جدال با منچستریونایتد هنوز تمام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید