ورود 2 نماینده باشگاه بوریرام به ایران، بلیت فروشی دیدار استقلال - بوریرام در استادیوم

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: 2 نماینده باشگاه بوریرام تایلند ظهر امروز (یکشنبه) وارد تهران شدند تا مقدمات مربوط به حضور تیم تایلندی در کشورمان را فراهم آورند.

ورود 2 نماینده باشگاه بوریرام به ایران، بلیت فروشی دیدار استقلال - بوریرام در استادیوم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، کاروان 43 نفره تیم بوریرام تایلند برای دیدار با استقلال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب وارد ایران خواهد شد. به همین دلیل 2 نماینده باشگاه تایلندی بوریرام ظهر امروز وارد تهران شدند تا مقدمات مربوط به حضور تیم تایلندی را تدارک ببینند. کاروان این تیم در هتل المپیک اقامت خواهد داشت.

همچنین داوران دیدار تیم های استقلال و بوریرام تایلند فردا شب (دوشنبه) وارد تهران می شوند. این تیم داوری در هتل اوین اقامت خواهند داشت و ناظر داوری نیز عصر فردا به تهران می آید.اسامی داوران این دیدار به توضیح زیر است:

داور وسط: محمد عبدالرحمان از قطر

یاری داور اول: سالم طالب از قطر

یاری داور دوم: مراد یاسر از کویت

داور چهارم: شعبان علی از کویت

ناظر داوری: خلیفه خالد جاسم از امارات

ناظر مسابقه: کامل توکابیو از قرقیزستان

براساس این گزارش، علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت این باشگاه گفت: طرفداران استقلال می توانند بلیت دیدار تیم های استقلال و بوریرام تایلند را در استادیوم تهیه نمایند و برای این بازی بلیت فروشی الکترونیکی نخواهیم داشت.

دیدار تیم های استقلال ایران و بوریرام تایلند در چارچوب دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:15 روز چهارشنبه در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2744

به "ورود 2 نماینده باشگاه بوریرام به ایران، بلیت فروشی دیدار استقلال - بوریرام در استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود 2 نماینده باشگاه بوریرام به ایران، بلیت فروشی دیدار استقلال - بوریرام در استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید