پالمیراس قهرمان رقابت های لیبرتادورس شد

به گزارش مجله آزمون اول، سبزوسفیدپوشان استان سائوپائولوی برزیل در فینال تمام برزیل جام لیبرتادورس بر فلامنگو غلبه و از عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها دفاع کردند.

پالمیراس قهرمان رقابت های لیبرتادورس شد

به گزارش خبرنگاران، فینال رقابت های جام باشگاه های آمریکای جنوبی موسوم به جام لیبرتادورس، بامداد امروز (یکشنبه) میان تیم های برزیلی پالمیراس و فلامنگو برگزار شد که این بازی با پیروزی 2 بر یک پالمیراس به انتها رسید.

در این بازی سبز و سفیدپوشان سائوپائولو با گلزنی رافائل ویگا در دقیقه 5 پیش افتادند. تیم فلامنگو در هفتادودومین دقیقه بازی از طریق گابریل باربوسا (گابیگُل) بازی را به تساوی کشاند اما این تیم به شیوه ای دردناک و دراماتیک نتیجه را واگذار کرد چرا که در دقیقه پنجم وقت های تلف شده نیمه دوم دومین گل را دریافت کرد. این گل را دیورسون برای پالمیراس به ثمر رساند تا این تیم برای سومین بار در تاریخ خود قهرمان رقابت های جام لیبرتادورس شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

پالمیراس که پیش از این در سال های 1999 و 2020 پیروز به فتح مهمترین تورنمنت باشگاهی آمریکای جنوبی شده بود، حالا باید خودش را برای حضور در جام جهانی باشگاه ها آماده کند، تورنمنتی که در اواخر ماه دسامبر برگزار می شود و در آن رقیب اصلی اش چلسی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 31558

به "پالمیراس قهرمان رقابت های لیبرتادورس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالمیراس قهرمان رقابت های لیبرتادورس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید