پشت و روی پردۀ شیشه ای

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/اصفهان حاصل همکاری دفتر تخصصی تئاتر و یونیمای اصفهان، انتشار فراخوانی ملی است که از علاقه مندان به هنرهای نمایشی دعوت می نماید با فراوری نمایش های کوتاه عروسکی، به صورت غیرحضوری در پردۀ شیشه ای با یکدیگر رقابت نمایند.

پشت و روی پردۀ شیشه ای

مدیر دفتر تخصصی تئاتر، در این باره گفت: شیوع ویروس کرونا موجب شد که دفتر تخصصی تئاتر با همکاری دفتر یونیمای اصفهان (اتحادیۀ بین المللی نمایشگران عروسکی)، فراخوان فراوری نمایش های کوتاه عروسکی با عنوان پرده شیشه ای را منتشر کند و از علاقمندان هنرهای نمایشی بخواهد که به صورت غیر حضوری در آن شرکت نمایند.

مهدی شفیعی ادامه داد: حس تعلق به شهر، مشارکت شهروندان در ادارۀ شهر، حفظ و نگهداری از کالبد شهر (پارک ها، فضای سبز، ابنیه تاریخی و ...)، روابط اجتماعی (بهبود روابط بین فردی، کنترل خشم و ...از جمله موضوعاتی است که در این فراخوان گنجانده شده و هنرمندان می توانند به آن بپردازند.

وی با تأکید بر ملی بودن این فراخوان اظهار کرد: علاقه مندان سراسر کشور تا 10 خرداد ماه فرصت دارند آثار خود را با تکنیک آزاد و کیفیت تصویری و صوتی عالی تا حداکثر مدت زمان 10 دقیقه، به صورت افقی با رعایت ضوابط و شئونات لازم، به واتس اپِ شماره ای که در پوستر قید شده ارسال نمایند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، شفیعی خاطر نشان کرد: از بین آثار ارسالی، 30 نمایش عروسکی که طبق ضوابط و شرایط فراخوان باشد، از کارگردان آن طرح خریداری و از اواخر خردادماه، در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11968

به "پشت و روی پردۀ شیشه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت و روی پردۀ شیشه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید