پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، جدال السیلیه و شهر خودرو در 90 دقیقه برنده نداشت

به گزارش مجله آزمون اول، تیم های السیلیه قطر و شهر خودروی ایران در 90 دقیقه به نتیجه تساوی رضایت دادند تا کارشان در وقت های اضافه دنبال گردد.

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، جدال السیلیه و شهر خودرو در 90 دقیقه برنده نداشت

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با سفر به بالی در زمستان همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال السیلیه قطر و شهر خودروی ایران در چارچوب مرحله سوم پلی آف مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا از ساعت 18:40 امشب (سه شنبه - به وقت ایران) در استادیوم عبدالله بن خلیفه باشگاه الدحیل به مصاف هم رفتند که این ملاقات در سرانجام 90 دقیقه به نتیجه تساوی بدون گل انجامید تا بازی به وقت های اضافه کشیده گردد.

ترکیب السیلیه: ابوبکر خلیفه، احمد البخیت، مصطفی محمد، ماجد صدیق، مبارک بوصافا، کریم انصاری فرد، کارا امبوجی، ماهر یوسف، عادل الاحمد، محمد مدثر (80 - حمد العبیدی)، نادر بلحاج.

ترکیب شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، محمد حسینی، اکبر صادقی (63 - فرشاد فرجی)، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان (75 - روح الله سیف اللهی)، میلاد سرلک، حسن جعفری، محمدرضا خلعتبری، سعید صادقی و محمد فرامرزی.

نیمه اول

دقیقه 18: کریم انصاری فرد درون محوطه جریمه شهر خودرو سرنگون شد، اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد. مبارک بوصافا به این تصمیم داور اعتراض کرد و با یک کارت زرد روبرو شد.

دقیقه 32: نادر بلحاج با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه دروازه شهر خودرو را تهدید کرد و رحمتی در دو مرحله پیروز به مهار توپ شد. در این صحنه انگشت دست رحمتی آسیب دید.

دقیقه 39: شهر خودرو می توانست به گل برسد، اما ضربه مرادمند درون محوطه جریمه السیلیه با برخورد به مدافع این تیم راهی کرنر شد.

دقیقه 40: داور این بار به نادر بلحاج از تیم السیلیه کارت زرد داد.

دقیقه 43: امین قاسمی نژاد با یک شوت کات دار زیبا می رفت دروازه السیلیه را باز کند که دروازه بان این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 45: کارا امبوجی دیگر بازیکن اخطاری تیم السیلیه در نیمه اول بازی بود.

دقیقه 2+45: محمدرضا خلعتبری ضربه کاشته پشت محوطه جریمه السیلیه را به آرامی تقدیم ابوبکر خلیفه، دروازه بان این تیم کرد.

نیمه دوم

دقیقه 52: ماهر با عبور از نعمتی با یک ضربه محکم از زاویه بسته می رفت تا زننده اولین گل بازی باشد، اما رحمتی با یک عکس العمل به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 58: شوت سرکش و محکم انصاری فرد به تیرک افقی دروازه رحمتی برخورد کرد.

دقیقه 60: اکبر صادقی اولین بازیکن اخطاری شهر خودرو لقب گرفت.

دقیقه 65: ضربه کرنر قاسمی نژاد در آستانه ورود به دروازه السیلیه توسط خلیفه به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 2+90: فرشاد فرجی از داور بازی اخطار گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4992

به "پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، جدال السیلیه و شهر خودرو در 90 دقیقه برنده نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، جدال السیلیه و شهر خودرو در 90 دقیقه برنده نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید