پنجمی ایران در مسابقات شطرنج سریع و برق آسای تیمی زیر 17 سال جهان

به گزارش مجله آزمون اول، تیم ایران توانست در مسابقات شطرنج سریع و برق آسای تیمی زیر 17 سال جهان که به جام ولادیمیر دواکوویچ معروف است به مقام پنجمی دست یابد.

پنجمی ایران در مسابقات شطرنج سریع و برق آسای تیمی زیر 17 سال جهان

به گزارش خبرنگاران، دور ششم تا نهم مسابقات شطرنج سریع و برق آسای تیمی زیر 17 سال جهان شب گذشته (سه شنبه) در قزاقستان برگزار شد و تیم ایران با ترکیب مطهره اسدی، آناهیتا زاهدی فر، امیررضا پورآقابالا و ماهان رمضانی به 2 پیروزی و 2 شکست رسید.

تیم ایران دیروز در دور ششم با نتیجه 3 بر یک کانادا را شکست داد. شطرنج بازان ایران در دور هفتم با نتیجه 3.5 بر 0.5 از سد هند گذشتند اما در دورهای هشتم و نهم برابر چین و روسیه با نتیجه 3.5 بر 0.5 شکست خوردند.

به گفته فدارسیون شطرنج تیم ایران توانست در روز دوم با کسب 21 امتیاز پس از تیم های بلاروس، چین، روسیه و قزاقستان در رده پنجم قرار بگیرد. نمایندگان شطرنج ایران در روز نخست این رقابت ها برابر الجزایر، ارمنستان، قزاقستان، آذربایجان و بلاروس به 4 پیروزی و یک شکست رسیده بودند.

مسابقات شطرنج سریع و برق آسای تیمی زیر 17 سال جهان که به جام ولادیمیر دواکوویچ معروف است با حضور تیم های ایران، قزاقستان، هند، آذربایجان، ارمنستان، کانادا، بلاروس، الجزایر، چین و روسیه در 9 دور برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2941

به "پنجمی ایران در مسابقات شطرنج سریع و برق آسای تیمی زیر 17 سال جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمی ایران در مسابقات شطرنج سریع و برق آسای تیمی زیر 17 سال جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید