چلسی با پیشنهادی بی سابقه برای خرید ستاره دورتموند دست به کار شد

به گزارش مجله آزمون اول، آبی پوشان لندن با برطرف شدن محرومیت شان از خرید بازیکنان جدید قصد دارند خریدی که در تاریخ باشگاه شان سابقه نداشته است، انجام دهند.

چلسی با پیشنهادی بی سابقه برای خرید ستاره دورتموند دست به کار شد

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه چلسی می خواهد ناکامی 6 ماهه اش برای خرید بازیکن به دلیل محرومیت از سوی فیفا را تلافی کند و در پنجره جابجایی ژانویه رقمی معادل 120 میلیون پوند را صرف خرید ستاره انگلیسی پرطرفدار تیم بوروسیا دورتموند، جردن سانچو کند.

سانچوی 19 ساله مشتری انگلیسی پروپا قرص دیگری مانند منچستریونایتد دارد، تیمی که سال گذشته تمام تلاشش را برای جذب این بازیکن انگلیسی انجام داد اما پیروز نشد.

اکنون چلسی می خواهد با رقمی که نظیر آن هرگز در باشگاه چلسی برای خرید یک بازیکن پرداخت نشده است، سانچو را به خدمت بگیرد و پروژه بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی فوتبال انگلیس و اروپا را آغاز کند.

طبق گزارش نشریه سان، تیم تحت هدایت فرانک لمپارد، در حال حاضر محتمل ترین مقصد برای سانچو است چرا که باشگاه چلسی آماده است رقم مورد نظر باشگاه دورتموند برای فروش این بازیکن را بپردازد.

لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ هم به خرید سانچو علاقه نشان داده است اما به نظر می رسد که انگیزه چلسی برای خرید این بازیکن بیشتر است، چون این تیم می خواهد جای خالی ادن ازاری که تابستان امسال به رئال مادرید رفت را پر کند.

سانچو فصل گذشته در دورتموند 12 گل زد و 14 پاس گل داد و به همین دلیل توانست در تیم منتخب بوندس لیگا در فصل 19-2018 قرار بگیرد. او با ثبت این آمار به جوان ترین بازیکن در تاریخ باشگاه دورتموند تبدیل شد که در یک فصل از بوندس لیگا تعداد گل ها و پاس های گلش دو رقمی شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4968

به "چلسی با پیشنهادی بی سابقه برای خرید ستاره دورتموند دست به کار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی با پیشنهادی بی سابقه برای خرید ستاره دورتموند دست به کار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید