کافه های بازی؛ 7 ویژگی جذاب به وقت ساعت خوش

به گزارش مجله آزمون اول، کافه ها علاوه بر قرارهای کاری و محبت آمیز یا قرارهای خانوادگی و آشنایی ها، کارکرد دیگری هم دارند. جالب است بدانید که تا حد زیادی هم جا افتاده است که کافه ها یکی از تفریحات امروز جوانان و بزرگسالان است. بارها از زبان یکدیگر شنیده ایم که جوانان تفریحی ندارند. اما این روزها از بولینگ و کارتینگ تا اتاق فرار و کافه بازی، راه های ساده ای برای تفریح هستند.

کافه های بازی؛ 7 ویژگی جذاب به وقت ساعت خوش

کافه بازی چیست؟

کافه بازی معادل Board Game Café است که حالا پررونق شده است و نمونه های خوبی از آن وجود دارد. بعضی از کافه ها علاوه بر یک منوی خوشمزه و جذاب، امکان تفریح را هم برای مشتریانشان فراهم می نمایند و از این حیث علاقه مندان زیادی را جذب خود نموده اند. ساعاتی از شبانه روز که خسته از فکرها و مشغله ها هستیم، در کافه ها بازی هایی می کنیم که از روزمرگی جدا می شویم و ذهنمان فعال می گردد و به وجد می آییم. همچنین ساعات خوشی را کنار دوستان و خانواده خود سپری می کنیم.

چرا کافه بازی؟

تنوع بازی: ما در خانه هایمان احتمالا یک یا چند بازی محدود را داشته باشیم. کافه بازی ها چندین نوع بازی دارند که اگر خسته شوید می توانید بازی خود را کنار بگذارید و بازی دیگری را آغاز کنید. این امکان در تنوع انتخاب بازی ها یکی از جذابیت های این کافه ها است.

مقرون به صرفه بودن: در بسیاری از بازی ها، قیمت بالای آن ها، باعث می گردد ما نتوانیم همه انواع بازی را امتحان کنیم. گران شدن بازی های خارجی باعث رونق دریافت نمونه های ایرانی ترجمه شده از همان بازی ها با کیفیت مناسب بوده است. اما همین بازی ها هم قیمت ناچیزی ندارند و اغلب دویست هزار تومان یا بیشتر هستند. بنابراین در چنین شرایطی احتمالاً نمی توانیم به علت گران بودن موارد متعددی را داشته باشیم، هرچند که به بازی علاقه مند باشیم.

در این زمینه بخوانید:

اتاق فرار؛ ترس و هیجانی که ارزش امتحان کردن دارد

پینت بال؛ بازی مقرون به صرفه با جمع محبت آمیز تا خانوادگی

ارتباطات جدید: کافه بازی ها جای خوبی برای شکل دادن به ارتباطات جدید و دوستی های نو است. شما در این کافه ها الزاماً با گروهی نمی روید و می توانید با فرد یا افرادی همراه شوید. این امکان اجتماعی جذاب را نادیده نگیرید.

نگهداری: نگهداری بازی ها در خانه برای ما ساده نیست. اگر اهل بازی باشیم احتمالا با این جاهای کم که در خانه داریم مجبوریم جای زیادی را برای بازی ها اشغال کنیم. نگهداری بازی ها کار ساده ای نیست که ما با صرف هزینه اندکی می توانیم در کافه ها مجموعه ای از آن ها را داشته باشیم.

بازی و خوراکی: امکان بازی کردن و خوردن و آشامیدن، یکی از جذابیت های ویژه کافه بازی هاست. در خانه برای تهیه این منوی خوشمزه احتمالا فرد یا افرادی درگیر می شوند که آن هم زیبایی خودش را دارد اما کافه بازی ها امکانی را فراهم می نمایند که همه افراد با یکدیگر تفریح نمایند و از خوردن خوراکی های خوشمزه لذت ببرند.

مسئولان کافه به شما یاری می نمایند: در بسیاری از موارد کافه بازی ها به شما یاری می نمایند و در صورتی که به مشکل بربخورید دستورالعمل بازی ها را می دانند و به شما یاری می نمایند.

امتحان بازی ها: ما بارها شده است که بازی را خریده ایم و از آن لذت نبرده ایم. بازی ها هزینه کمی هم ندارند و برای خریدن آن ها بهتر است حداقل یک بار آن را بازی نموده باشیم. کافه بازی ها به ما این امکان را می دهند که بازی هایی را امتحان کنیم و در بین آن ها برای خرید دست به انتخاب بزنیم و هزینه اقتصادی اشتباهی را به خود تحمیل نکنیم.

همین ویژگی های جذاب احتمالاً شما را ترغیب کند در اینترنت جستجو کنید و کافه بازی های خوب شهرتان را پیدا کنید.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19134

به "کافه های بازی؛ 7 ویژگی جذاب به وقت ساعت خوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه های بازی؛ 7 ویژگی جذاب به وقت ساعت خوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید