کالدرون: مهاجمان پرسپولیس خطرناک نیستند، گزینه هایم به سپاهان، استقلال و قطر رفتند

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گزینه های اول من برای خط حمله پرسپولیس به سپاهان و استقلال و قطر رفتند.

کالدرون: مهاجمان پرسپولیس خطرناک نیستند، گزینه هایم به سپاهان، استقلال و قطر رفتند

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، گابریل کالدرون بعد از شکست 2 بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: شب بخیر به همه، در ابتدا دوست دارم به تیم سپاهان تبریک بگویم خوب بازی کردند و همچنین به تیم خودم تبریک می گویم که خوب مبارزه کردند.

وی ادامه داد: در نیمه اول فرصت گل داشتیم و در چنین بازی هایی وقتی فرصت گلزنی را از دست بدهی به مشکل می خوری. متاسفانه دو روز ریکاوری کمتر داشتیم و این مساله در 15 دقیقه پایانی خودش را نشان داد، ولی در مجموع در بازی برابر بودیم.

کالدرون تاکید نمود: در نیمه اول هم نادری فرصت خوبی داشت و هم جونیور که این فرصت ها را از دست دادند و وقتی در چنین بازی هایی فرصت گلزنی استفاده نکنید با مشکل روبرو می شوید.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه در هفته پنجم از خستگی تیم سخن می گویید و با این شرایط بازی به بازی بدتر می شوید گفت: من گفتم 2 روز نسبت به حریف ریکاوری کمتر داشتیم و این مساله در یک ربع آخر خودش را نشان داد. همانطور که گفتم تیم های ما برابر با تیم هایی که در لیگ قهرمانان هستند دوندگی دارد، ولی 2 روز ریکاوری کمتر تفاوت زیادی دارد. تیم ما از نظر فیزیکی خوب است. اگر دو فرصت گلزنی نیمه اول را استفاده می کردیم این خستگی خودش را نشان نمی داد. تیم ما تا 80 دقیقه خیلی خوب مبارزه کرد، ولی در حمله آنطورکه باید باشیم، ظاهر نشدیم.

کالدرون درمورد رفتار بیرانوند واعتراضش به کارت زرد گفت: هر بازیکنی شخصت خودش را دارد. وقتی بی عدالتی در بازی مشاهده می نماید اعتراض می نماید و داور هم همواره حق دارد. دوست دارم آن تصاویری که باعث کارت زرد داده شد را مرور کنید. برای همه تیم ها این جا بازیکن با پایش ضربه می زند کارت زرد می دهند، اما کنعانی زادگان تا به داور نزدیک می گردد کارت نشان می دهد! این معیارعادلانه نیست. اینکه بازیکنی محترمانه با داور صحبت کند کارت بگیرد و بازیکنی که لگد می زند هم کارت بگیرد، این عادلانه نیست. داوران سطح بالا هستند و همواره هم حق دارند. داور هم با بازیکن صحبت می نماید و تا زمانی که همدیگر را تحمل می نمایند این رفتار وجود دارد مگر اینکه بی احترامی صورت بگیرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شکست مقابل 2 مدعی تراکتور و سپاهان گفت: در مجموع از روند تیم راضی هستم. حق باشماست و نظر شما درست است. در خط حمله مشکل داریم و تاثیرگذاری را نداریم. مهاجمان ما برنده و خطرناک نیستند.

وی در خصوص اینکه چرا انتخاب نهمش را به تیم پرسپولیس آورده گفت: جونیور جوان است. نمی تواند با تیم ارتباط برقرار کند و ریتم بازی اینجا برایش سخت است. کوشش می نماید خودش را با تیم وفق بدهد و شرایط پیچیده تر می گردد. وقتی بازیکنان نمی توانند با او ارتباط برقرار نمایند. او هنوز برندگی لازم را ندارد. تیم های بزرگ احتیاج به مهاجمان خیلی خوب و برنده دارند سعی می کنم به مهاجمان اعتماد به نفس بدهم تا به سطح مورد نظر برسند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که اول فصل نگفتید جونیور گزینه نهم است بلکه اعلام کردید که وی گزینه دوم بوده وچه زمانی این مهاجم به شرایط مناسب می رسد گفت: بازیکنی که در تیم ملی بود و به قطر رفت گزینه اول بود. بعد گزینه بعدی مهاجم سپاهان بود آن بازیکنی که به قطر رفت و نخواست بیاید. گزینه بعدی هم مهاجم استقلال بود. گزینه دیگر هم مهاجم تونسی بود. گزینه های زیادی بودند. این مطلبی که می گویید درست نیست. تا الان 5 گزینه برایتان بیان کردم.

وی در خصوص اینکه خود شما گفتید گزینه دوم بوده گفت: نه این طور نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2793

به "کالدرون: مهاجمان پرسپولیس خطرناک نیستند، گزینه هایم به سپاهان، استقلال و قطر رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: مهاجمان پرسپولیس خطرناک نیستند، گزینه هایم به سپاهان، استقلال و قطر رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید