کمک خیریه گریزمان با 24 ساعت بازی رایانه ای بدون وقفه

به گزارش مجله آزمون اول، ستاره فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا برای جمع آوری کمک های خیریه به حرکت جالبی دست زد و از دو تن از هم تیمی هایش در تیم ملی فرانسه هم کمک گرفت.

کمک خیریه گریزمان با 24 ساعت بازی رایانه ای بدون وقفه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، آنتوان گریزمان مهاجم تیم فوتبال بارسلونا به منظور جمع آوری کمک های مالی برای سازمان صلیب سرخ جهانی 24 ساعت بدون وقفه بازی رایانه ای انجام داد.

اوکه این روزها به خاطر شیوع کرونا در فرانسه و قرنطینه این کشور مجبور به خانه نشینی است، از ساعت 15 روز جمعه شروع به انجام بازی های رایانه مختلف کرد و در یک ماراتن 24 ساعته بدون وقفه که در آن تعدادی دیگر از ستاره های فوتبال هم به عنوان میهمان شرکت کردند، این کار را ادامه داد. دو تن از معروف ترین دوستان فوتبالی گریزمان، هم تیمی های او در تیم ملی فرانسه، پل پوگبا و عثمان دمبله بودند که او را در انجام بخشی از این مأموریت خیریه همراهی کردند.

گریزمان در 24 ساعته رایانه ای خود که از طریق کانال گریزی ای اسپورت توییچ به صورت زنده پخش می شد، ابتدا از پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد برای انجام یکی دو مرحله از بازی Call of Duty: Warzone کمک گرفت و بعد از آن هم عثمان دمبله بال پرحاشیه تیم فوتبال بارسلونا خواست که او را در انجام بازی Football Manager همراهی کند.

مهاجم 29 ساله بارسلونا در طول 24 ساعت بازی اش بازی های دیگری مانند Valorant، Fortnite و League of Legends را هم امتحان کرد و توانایی های خودش را مقابل چند نفر از حرفه ای های این رشته محک زد.

مأموریت خیریه گریزمان ساعت 15 روز گذشته به سرانجام رسید و او در یک توئیت نوشت: یک تشکر بزرگ از همه آنهایی که مرا همراهی کردند. از شما میهمانان به خاطر شوخ طبعی تان، از شما به خاطر حضورتان و به خاطر کمک های خیریه تان تشکر می کنم.

در سرانجام این ماراتن یک روزه، شرکت گریزی اسپورت اعلام کرد که تلاش های گریزمان منجر به جمع آوری 29 هزار و 200 یورو برای کمک به سازمان صلیب سرخ جهانی شده است.

گریزمان پس از اعلام این خبر، توئیت دیگری منتشر کرد و در آن نوشت: فقط می توانم یک چیز بگویم. از شما سپاسگزارم. از بخشندگی شما که باعث شد ما حتی از هدف مان فراتر برویم. یک بار دیگر از همه شما به خاطر قدرتی که به ما دادید تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9712

به "کمک خیریه گریزمان با 24 ساعت بازی رایانه ای بدون وقفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک خیریه گریزمان با 24 ساعت بازی رایانه ای بدون وقفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید