2 ستاره استقلال را دسته جمعی مهار کردیم ، عیسی دربی باز است و برایمان گل اروپایی زد

به گزارش مجله آزمون اول، مدافع پرسپولیس درخصوص شرایط سرخ پوشان مرکز در لیگ و جام حذفی گفت وگو کرد.

2 ستاره استقلال را دسته جمعی مهار کردیم ، عیسی دربی باز است و برایمان گل اروپایی زد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، دانیال اسماعیلی فر تاکید می کند پرسپولیس در جام حذفی هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند.

*بازی چطور بود؟

عالی بود. با توجه به شرایط جدول و اینکه هر 2تیم در کورس قهرمانی هستند، حساسیت بازی بیشتر شده بود. دربی همیشه برای هواداران 2تیم مهم است و آنها دوست ندارند تیمشان بازنده باشد. در نهایت ما برنده از زمین بیرون آمدیم و خوشحالم که هواداران پرسپولیس این برد را جشن گرفتند.

*باتوجه به نتایج فوق العاده استقلال در نیم فصل دوم، خیلی ها تصور می کردند آنها برنده این بازی شوند. در این مورد چه صحبتی داری؟

استقلال همیشه استقلال است و کیفیت آنها مشخص است. استقلال در فاز حمله و دفاع بازیکنان خوبی دارد، خصوصا در خط جلو، ولی ما هم پرسپولیس هستیم. امسال تیم هایی مثل سپاهان، استقلال و تراکتور جدا از اینکه نتایج خوبی گرفتند، فوتبال خوبی را هم به نمایش گذاشتند. ما بازی سختی داشتیم ولی خدا را شکر که 3امتیاز مهم گرفتیم.

*چرا بازی کم موقعیت بود؟

این به خاطر حساسیت بازی بود. هر 2تیم در کورس قهرمانی هستند و نمی خواستند شکست بخورند. خوشبختانه ما از موقعیت ها بهتر استفاده کردیم و برنده شدیم.

*برخی از هواداران پرسپولیس همیشه از یحیی گل محمدی انتقاد می کردند که تفکرات او در دربی تدافعی است. در این مورد چه صحبتی داری؟

من معتقدم آمار هیچ وقت به ما دروغ نمی گوید. آقایحیی تا حالا در دربی و در جریان بازی شکست نخورده و این نشان می دهد که او چقدر در این بازی مهم عملکرد خوبی داشته است. اگر یک بازی شکست بخوریم، می بینید که چه جوی درست می شود چون نباختن در دربی برای هواداران بسیار مهم است. این را هم باید بگویم که در پرسپولیس و استقلال مربیانی که تفکر دفاعی دارند، پیروز نمی شوند چون هواداران از این 2تیم برد و بازی تهاجمی می خواهند. البته در فوتبال دفاع کردن هم یک تاکتیک است و حتی تیم های بزرگی مثل بارسلونا، رئال مادرید یا منچسترسیتی هم ممکن است گاهی اوقات برای نتیجه گرفتن دفاع کنند.

*مهدی قائدی در نیمه اول دربی چندبار از سمت راست به قلب دفاع زد ولی در ادامه توانستید این بازیکن و همچنین محمد محبی را مهار کنید. قبول داری این موضوع نقش مهمی در برد پرسپولیس داشت؟

برای هواداران این موضوع مهم نیست که کدام بازیکن یار تیم حریف را مهار می کند، برای آنها فقط برد مهم است. وینگرهای استقلال بازیکنان آماده ای هستند ولی ما هم بهترین نفرات را در این پست داریم و دیدید که سعید صادقی و مهدی ترابی چقدر خوب کار کردند. مهار خط جلوی استقلال فردی نبود و ما با انسجام تیمی این کار را انجام دادیم. ما در زمین مسابقه مثل برادر پشت هم بودیم و می خواستیم از این بازی برنده بیرون بیاییم.

*عیسی آل کثیر دوباره در دربی یک گل مهم و 3امتیازی برای پرسپولیس زد. فکر می کردی او در این بازی مهم گل بزند؟

عیسی در این چند هفته خیلی زحمت کشید و در گذشته هم خودش را در لیگ برتر، آسیا و همچنین دربی ثابت کرده بود. این گل عیسی را به پرسپولیس برگرداند، گل او واقعا اروپایی بود. عیسی یک مهاجم دربی باز است و امیدوارم باز هم برای پرسپولیس گل بزند.

*فکر می کنی داستان قهرمانی لیگ امسال در نهایت به کجا ختم شود؟

ما فقط باید 3بازی را ببریم و منتظر باشیم ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد. وظیفه ما این است که در 3بازی پایانی کارمان را درست انجام دهیم.

*بعد از تغییر در کادر فنی تیم ملی و حضور قلعه نویی، فکر می کنی دوباره به تیم ملی دعوت شوی؟

امیر قلعه نویی مربی باتجربه ای است و چند سال در لیگ ایران مربیگری کرده است. او به خوبی بازیکنان را می شناسد و قطعا نفرات آماده را به تیم ملی دعوت می کند. من هم تلاش می کنم تا ابتدا در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشم و سپس به تیم ملی دعوت شوم.

*در مورد بازی با گل گهر در جام حذفی چه صحبتی داری؟

ما در جام حذفی هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم و باید این بازی را ببریم تا یک گام به فینال نزدیک تر شویم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 41453

به "2 ستاره استقلال را دسته جمعی مهار کردیم ، عیسی دربی باز است و برایمان گل اروپایی زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 ستاره استقلال را دسته جمعی مهار کردیم ، عیسی دربی باز است و برایمان گل اروپایی زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید