200 معلم پژوهشگر در قم تجلیل می شوند

به گزارش مجله آزمون اول، علی محمدی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در اولین روز از هفته پژوهش با حضور استاندار قم آیین نواختن زنگ پژوهش در یکی از دبیرستان های دخترانه ناحیه سه نواخته و از دانش آموزان و معلمان پژوهنده نیز تقدیر شد.

200 معلم پژوهشگر در قم تجلیل می شوند

وی ادامه داد: زنگ پژوهش در دیگر مدارس این استان به منظور ترویج فرهنگ پژوهشی و نهادینه کردن آن نواخته شد.

معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قم اعلام کرد: به مناسبت هفته پژوهش جشنواره تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر در روز 27 آذرماه در کانون مریم برگزار می گردد و از 230 دانش آموز پژوهشگر تجلیل به عمل می آید.

وی گفت: آموزش و پرورش این استان در نمایشگاه فن بازار در دانشگاه قم غرفه پژوهشی دارد که تا 28 آذرماه دایر است و آثار پژوهشی دانش آموزان و معلمان را نمایش می دهد.

محمدی بیان کرد: همایش تجلیل از پژوهشگران استان در روز 28 آذرماه در دانشگاه قم برگزار می گردد که در این همایش از دانش آموزان و معلمان پژوهشگر برتر نیز تجلیل به عمل می آید.

وی گفت: همایش تجلیل از معلمان پژوهشگر و پژوهنده استان روز پنجشنبه 30 آذرماه در خانه معلم شماره یک واقع در خیابان ساحلی برگزار می گردد که در این مراسم از 200 معلم که در طول سال تحصیلی مقالات، کتاب، ترجمه و سرانجام نامه برتر داشته اند و همچنین از معلمان پژوهنده تقدیر به عمل می آید.

معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش قم اظهار کرد: در طول هفته پژوهش نمایشگاه های پژوهشی در سطح مدارس استان برپا می گردد.

وی ادامه داد: مسابقات پژوهشی از جمله مسابقات کتابخوانی در سطح مدارس برگزار می گردد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 382

به "200 معلم پژوهشگر در قم تجلیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 معلم پژوهشگر در قم تجلیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید