شروع اکران پاتو تو کفش من نکن از چهارشنبه، قرارداد ایتالیا ایتالیا ثبت شد

به گزارش مجله آزمون اول، سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت که در جلسه امروز شورای صنفی نمایش اعلام شد که فیلم سینمایی پاتو تو کفش من نکن به کارگردانی حسین فرح بخش از چهارشنبه چهارم مرداد ماه در گروه سینمایی ماندانا اکران خود را شروع می نماید.

شروع اکران پاتو تو کفش من نکن از چهارشنبه، قرارداد ایتالیا ایتالیا ثبت شد

با ما همراه باشید و با قیمت تور ایتالیا زمستان 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره جلسه امروز این شورا گفت: در جلسه امروز دوشنبه دوم مرداد ماه قرارداد فیلم سینمایی قشنگ و فرنگ به کارگردانی وحید موساییان بعد از فیلم سینمایی ملی و راه های نرفته اش به کارگردانی تهمینه میلانی در گروه سینمایی کورش به ثبت شد.همچنین قرارداد فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نیز در گروه سینمایی استقلال بعد از فیلم فصل نرگس نگار آذربایجانی به ثبت رسید. در جلسه امروز همچنین اعلام شد که فیلم سینمایی پاتو تو کفش من نکن به کارگردانی حسین فرح بخش از چهارشنبه چهارم مرداد ماه در گروه سینمایی ماندانا اکران خود را شروع می نماید.

وی ادامه داد: در حال حاضر فیلم های روی پرده سینماهای کشور کف فروش سینمای سرگروه را دارا هستند و به اکران خود تا جلسه هفته آینده شورای پروانه نمایش ادامه خواهند داد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش اذعان کرد: منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، علیرضا رضاداد و ابراهیم داروغه زاده از جمله افرادی بودند که در جلسه امروز شورای صنفی نمایش حضور داشتند که در این جلسه درباره ساماندهی اکران فیلم های کودک و نوجوان که دغدغه سازمان سینمایی است، صحبت شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6038

به "شروع اکران پاتو تو کفش من نکن از چهارشنبه، قرارداد ایتالیا ایتالیا ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اکران پاتو تو کفش من نکن از چهارشنبه، قرارداد ایتالیا ایتالیا ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید